jippie vakantie

A

Anoniem

Guest
Even wat anders.
Heb sinds vandaag vakantie. eindelijk. Ben zo met mijn werk bezig geweest de laatste tijd dat ik even mijn rust nodig heb.
Wie heeft er nog meer vakantie???

Voor iedereen die zwanger is, proficiat.
Zelf moet ik helaas nog even wachten. Ben gisteren ongi geworden..
Dus op naar ronde 4. Wel fijn is dat ik redelijk regelmatige cyclussen heb.
nl, 29, 30, 29.
Moet ik nu dan uitgaan dat ik nu weer een cyclus van 29 heb? Of moet ik 30 aan houden.

Nou ga weer hangen, ga voor een last minute reis kijken en zit ik  hopelijk volgende week in een ander warm land.

groetjes allemaal,
gizzymo

Ik zou gewoon 30 aanhouden.....je moet vanuit gaan van je langste cyclus hoor ik mensen altijd zeggen....dan een hoop geld schelen. met die dure testen moet je af ten toe gewoon een krantewijk als bijbaantje nemen om die dingen te kunnen blijven betalen...haha...
veel plezier op vakantie......misschien is daar wel vruchtbare grond...
als dat zo is, laat ff weten waar je geweest bent...haha

Groet, Mootje

Hoi Mootje

Wat de kosten van de testen betreft moet je ze via internet bestellen zijn goede en niet duur 2 stuks voor 10 euro

echt!!! ik heb ze van clear blue en die zijn 15 euro voor 2 geloof ik.
Hoe kan ik die dan bestellen? heb nog nooit iets op internet gekocht....
vind ik altijd een beetje eng...hihi

quote: mootje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2007 18:29:42'));

echt!!! ik heb ze van clear blue en die zijn 15 euro voor 2 geloof ik.
Hoe kan ik die dan bestellen? heb nog nooit iets op internet gekocht....
vind ik altijd een beetje eng...hihi.

Ik heb ze van de mat care tik dat maar in op google en gata heel amkkelijk via internetbankieren wordt het afgeboekt en dag erna in brievenbus

Ha Mootje,

Ik heb ovulatietesten en zwangerschapstesten op het internet besteld en het wordt heel discreet in een witte envelop met alleen je adresgegevens verstuurd.
Zou zeggen bestellen, want ik hoor alleen goede dingen erover.
Heb ze nog niet gebruikt.
Heb ze vanaf het begin in mijn nachtkastje liggen, maar wil eerst zonder verplichting proberen zwanger te raken.
Ik kom net van het reisbureau af.
Ga hoogstwaarschijnlijk naar Mallorca.
Hopelijk is het daar raak. Want zit dan net de laatste dagen in mijn vruchtbare periode.
Hopen hopen hopen.

Gr gizzymo

Hey Gizzymo,

Nou, ik heb ze gistern besteld via internet...maar ik denk dat ze voorlopig ook nog in mijn nachtkastje blijven liggen hoor....we zitten nog maar in ronde 4 namelijk.
Misschien dat we dit weekend een ander huis kopen, waar nog veel aan verbouwd moet worden dus misschien moet ik het zelfs wel een tijdje laten rusten.......zou natuulijk wel jammer zijn....maar wie weet, als het niet zo goed uitkomt lukt het misschien wel.......ik hoop het stiekem toch wel....hihi
Ik hoop dat het vruchtbaren grond is op mallorca.....zo ja, laat ff weten waar je naar toe was gegaan.....kunnen we nog een last-minute boeken....haha...
Ik wens je een fijne vakantie daarzo, geniet van elkaar zou ik zeggen, en wie weet komen jullie met zijn drietjes naar huis....hihi....

Liefs en ik hoor van je.

Mootje

Terug
Bovenaan