jippie volgens mij komt mijn ei....

A

Anoniem

Guest
hallo hallo,

ik heb best een lange cycles de vorige keer duurde hij 41 dagen en dat is echt niet leuk!!
maar ik zag net heel erg veel slijm maar dan ook echt heel erg veel......wat kan een mens blij zijn met slijm....
maar zit nu op dag 20 dus als het echt zo is dan is mijn cycles korter geworden....ik hoop het,  ik hoop het , ik hoop het zo!! (zou de theunisbloem en tarwekiem dan echt werken????)

dus als mijn man thuis komt ruk ik de kleren van zijn lijf!!!!!
heb er zin in....hahahaha
plan make-baby is officieel gestart

liefs bri

He bri,

Veel succes en plezier met klussen!!

Groetje CIBI

Hoi Bri,

Yahoo! Grijpen die vent! En heel veel plezier vanavond!

Groetjes, Kat

Owke dan! Ga ervoor meid! Veel plezier vanaaf

liefs.. Bats

Ga ervoor meid!! KNALLEN!!
Veel klusplezier en ik hoop voor jullie dat het raak mag zijn.
Van Suus.

hoi

inderdaad , zodra je mannetje op de stoep sta... sleur hem binnen, duw hem naar boven, gooi hem op bed, trek zijn kleren van zijn lijf en have fun............grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

zou hij vast niet erg vinden.................

hou me op de hoogte hoe het was....

dus ik begrijp, hoe mer slijm hoe beter het is en dat je dan vruchtbaar bent?????

tobi...

we did it.....

hihihi.......wat is kindje maken toch leuk.....alleen het wachten wat minder....maarja tis ook zo'n wonder het gaat niet 1-2-3.....
heb volgens mij alleen nog niet mijn eitje gehad dus ben benieuwd of hij eigenlijk wel komt....volgens mij wel....

ja als je meer slijm hebt waar je draadjes van kan trekken (cervixslijm) dan komt je eitje eraan......je kan het opzoeken via google dan tik je cervixslijm in en voila!!

liefs bri

Terug
Bovenaan