Jippie,volledig ingedaald

Gisteren voor controle geweest vk , ruim een haf uur gekletst en de nodige controles gedaan natuurlijk, heerlijk dat ze zoveel tijd voor ons nam ondanks dat het goed met me gaat .
Bloeddruk 125/70 en de kleine ligt volledig ingedaald , ze liet me het voorhoofdje voelen en een schoudertje, de kleine lag met ruggetje naar mijn rug toe, zo grappig.
Ben nu 34 wkn en 5 dgn en druk bezig (soms te druk) met de laatste dingen , kleertjes e.d wassen etc. Heerlijk verlof en genieten van alles.
Zo en nu richting bed.

Groetjes Dianne

Fijn dat je kleintje volledig ligt ingedaald! hier ook eentje... volgens mij krijgt ie haast eruit te komen hahaha... :D nog maar ff paar week wachten....

Mooi dat ze zoveel tijd voor je namen ik was gister binnen 10 minuten weer buiten..... :D

Geniet van je verlof.... Doe alles mooi rustig aan, je hebt nog wel even de tijd :D

Liefs

heel mooi dat het is ingedaald!
mag je trots op wezen!
nu maar hopen dat het toch niet meer van plan is om te draaien!

ben blij dat mijn kleintje sinds de 20 weken echo al met hoofdje naar beneden ligt!

Hey,
Wat lekker zeg, kan ook niet meer draaien nu, dus dat is wel ideaal hé!!
Fijn dat ze ook de tijd voor je nemen, dat geeft wel een goed gevoel, mijn gyn heeft ook nooit geen haast, heerlijk is dat!
Liefs MJ

super dat alles goed was.. en fijn dat de kleine is ingedaald.. hier nog altijd niet ondanks dat ik 35 + 3 ben zullen volgende week zien of de kleine man dan niet eigenwijs is.. voordeel van bij ons dat hij al zins +- 25 weken al met het koppie onder ligt hihi..

fijn is dat he dat ze de tijd voor je nemen..

heel veel was en strijk plezier.. ben blij dat ik door alles heen ben en dat ik alleen nog maar een paar dingetjes in huis moet halen voor de thuis bevalling..

wat fijn zeg dat de kleine is ingedaald, hoef je ook noet op de vloer van de albert heijn te gaan liggen als je vliezen breken ,hihi. geniet van wassen enstrijken

haha zal je maar gebeuren sta je bij de kassa wil je net betalen breken je vliezen.. is maar goed dat 10% van de vrouwen beginnen met gebroken vliezen en 90% met weeen..

@dromertje: mijn beide bevallingen begonnen met het breken van de vliezen. Zo maar, out of the blue....Dan ben je inderdaad blij dat je niet net in de albert heyn staat!!!!

GR Ingrid

Terug
Bovenaan