jippie........ wat een goed begin van 2009

Gisteren hebben we te horen gekregen dat we Noah vandaag mee naar huis mochten nemen...

Vanmiddag was het zover (na een lange dag vol met heel veel regelen) en mochten we eindelijk met een gevulde maxi cosi naar huis.... en natuurlijk op een van de koudste dagen hihi...

Goed in gepakt zaten we heerlijk met zijn drietjes in de auto....... Nu ligt Noah lekker te slapen en te wachten op zijn fles.... en genieten paps en mams van de oliebollen, het vuurwerk maar toch vooral van zijn aanwezigheid!

Voor iedereen van januari: heeeeeeel veel succes met de bevallingen, ik weet dat het iedereen gaat lukken (supermama's) en een spetterend en gezond 2009 gewenst!

liefs Marion en Noah

Hoi Marion,

Nog gefeliciteerd met jullie zoontje wat heerlijk zeg!!!
Das zeker een mooi begin van 2009 geniet er lekker van een een mooie kraamtijd nog laat je maar lekker verwennen dat heb je verdient!!!

Liefs Sandy

Wat liggen geluk en ellende toch dicht bij elkaar. Voor jouw prachtige en het je zo gegunde goede nieuws las ik net het verhaal van Petra.
Geniet van je mooie wondertje want het blijkt weer eens niet vanzelfspreken!

x ing

nou idd geluk en verdriet liggen heel dicht bij elkaar........

De moeder van een vriendin van mij is overleden op de dag dat onze zoon geboren is.

Daarbij moet ik zeggen dat bij ons in het zh de verloskunde en high care afdeling naast elkaar liggen. Zo zat mijn schoonvader met een kopje koffie te wachten op tot Noah geboren was en zijn buurman zat te wachten op iemand die "zou gaan"   daar wordt ik toch altijd weer even stil van en inderdaad niets in het leven is vanzelfsprekend en ik knijp ook echt in mijn handjes....

Terug
Bovenaan