Jippie, we zijn allemaal de 12 weken voorbij...

Hallo allemaal,

Het is dan eindelijk zover, ik ben geloof ik de laatste op rij, dus volgens mijn berekening zijn we allemaal de beruchte 12 weken voorbij. Op naar het de volgende piek....

Claudia

Hoi Meiden

Inderdaad een feestje waard. Ik zat er ook al aan te denken, maar ik wist eigenlijk niet zeker of iedereen al zover was.
Nu wordt het genieten meiden (en groeien )

Groetjes Natalie
15w

hoi hoi,

Ik vond dit idd. ook een feestje waard, maar nu begint iedereen in mijn omgeving te zeggen, dat ik moet wachten tot na 15/16 weken, nou ik vier gewoon met jullie mee hoor, want na die 12 weken mag je er toch vanuit gaan dat het goed zit!!

GEFELICITEERD allemaal, en nu op naar de 20 weken...

xx natascha

Jippie!
allemaal nogmaals gefeliciteerd!
en natuurlijk kan je gaan genieten! waarom wachten tot week 15, 16???
als je het goed bekijkt kan er altijd iets fout gaan toch? en niet alleen als je zwanger bent maar dat neemt niet weg dat je niet kan genieten!!!
er komt een mooie tijd aan dames!

Liefs Jenny (15 wk)

Inderdaad een heel fijn gevoel!!
En wat betreft die 15 16 weken: Je bent pas met 14 weken echt 3 maanden zwanger.
Ik denk dat ze dat bedoelen tenminste.

En nu nog gaan groeien......bij mij is er nog niet veel te zien.

Groetjes,
Els

Hoi Els

Bij mij is er ook nog weinig te zien moet ik zeggen, ik heb zelfs het gevoel dat mijn buik weer platter aan het worden is  Kan ineens weer lekker op mijn buik liggen, dat was een aantal dagen geleden wel anders, toen zat er echt wat "in de weg".
Aan de ene kant komt het voor mij wel goed uit dat er nog weinig te zien is, ik heb volgend weekeind nog een NK stijldansen voor de boeg, dus dan pas ik nog makkelijk in mijn jurk. Maar aan de andere kant maakt het me soms toch wel een beetje onzeker hoor. Hopelijk gaat mijn buikje na het NK gewoon de groei inhalen .

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan