Jippie, ze kruipt/tijgert vooruit!!

A

Anoniem

Guest
Jaja ons kleine meisje kan sinds gisteren vooruit kruipen/tijgeren. Echt super om te zien. En ze heeft meteen ontdekt dat ze overal aan kan zitten en aan kan trekken hahaha

groetjes Mariska

hallo,

ja fantastisch he, mijn kleine spruit is er zo,n drie weken geleden mee begonnen binnen 5 dagen van niks naar tijgeren en twee a drie dagen later naar kruipen en tien dagen later liep ze ineens rond de tafel, ze loopt nu langs de bank tafel in de box overal waar ze zichzelf maar kan vast pakken, de jouwe zal binnenkort daar ook wel mee beginnen dan, haha maak je borst maar nat want nu even rustig op de bank gaan zitten is er niet meer bij niets is meer veilig, haal je veiligheid slotjes maar te voorschijn want elk kastje en elk laatje word open gemaakt, hihi geniet maar van je meisie in deze zo kort durende periode want voor je het weet rent ze de marathon, haha

gr bianca

He Maris

Wat ben je dan trots he!!!!!!En de kleine meid ook.......
Dat zijn echt van die momenten dat er weer een brok in mijn keel komt. Hier er ook een die het tijgeren heeft ondekt, zo mooi.

Geniet er maak lekker van, voor je het weet loopt ze langs de tafel.

Groetjes Naomi

quote: Mariska1980 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 19:50:57'));

Jaja ons kleine meisje kan sinds gisteren vooruit kruipen/tijgeren. Echt super om te zien. En ze heeft meteen ontdekt dat ze overal aan kan zitten en aan kan trekken hahaha

groetjes Mariska

Hey maris!

Wat ontzettend leuk hé! Rik die probeert en dan wordt zijn hoofd rood en word ie boos, maar hij komt geen cm vooruit hahahaha. Ik moet dan stiekum wel lachen, want het ziet er niet uit, maar volgens mij vind Rik het wat minder. Maar ja ik laat hem dan ook even kwaad worden, want als je constant alles aanreikt gaat ie nooit vooruit komen!

Meid geniet er van! Op naar de traphekjes e.d.!

X Saskia

Lachen he!
Vera kruipt nu sinds goed een week op handjes en knietjes. Zo gaaf, wat gaat het toch allemaal snel!!

Gelukkig gaat ze nog niet van het vloerkleed af (is te glad) anders mag ik de kamer wel anders in gaan richten haha.

Geniet er allemaal lekker van

Ben echt supertrots, tranen stonden in mijn ogen.
Ik zie d'r nog niet snel gaan lopen hoor, want ze strekt d'r beentjes nog niet als ik haar neerzet. Maar ja je weet het nooit natuurlijk.

Kindveilig is het hier al, alleen in het nieuwe huis moeten we het natuurlijk allemaal nog veilig maken. Nou ja eigenlijk bijna niks, want ik ga gewoon de hele dag nee zeggen hahaha.

Sas, lekker frustrerend voor Rik, Feline heeft een week of 2-3 achteruit getijgerd en nu dus ineens vooruit, dus wie weet gaat Rik binnenkort ook hard vooruit!
Heb je het filmpje op mijn hyves al gezien?

X Maris

Hey Maris,

wat leuk zeg!!
Lijkt me echt een leuk zicht ook.
Dylano probeert het wel allemaal, en soms lukt het hem een heel klein stukje, maar voorderest rolt hij de kamer door, en dan is hij ook snel hoor

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Ja echt ontzettend mooi om te zien. Weer een stap vooruit hoor....

Feline rolde eerst ook, maar toen ging ze ineens achteruit kruipen en nu dus ook vooruit.

X Maris

Terug
Bovenaan