Jippie, Zo herkenbaar!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Heb een erg leuk boek uit de bieb gehaald. Met als titel ' dagboek van een maffe moeder in-spe', door Laura Wolf.
Errug herkenbaar. Zal een stukje citeren:

'Na mezelf  er een paar dagen van hebben geprobeerd te overtuigen dat ik een spiertje had verrekt, voedselvergiftiging had opgelopen, is het tijd om toe te geven dat mijn krampen veroorzaakt worden door de menstruatie.
Ik ben niet zwanger.
Wat compleet belachelijk is. Hoe kan ik nu niet zwanger zijn? Ik heb mijn menstruatie-cyclus bijgehouden. Een ovulatietest gebruikt. Mijn man gedwongen boxershorts te dragen!
En dan te bedenken dat ik twee weken geen alcohol heb gedronken zonder dat dit nodig was. Jaren de pil heb geslikt uit angst om zwanger te worden, had ik geweten dat het zo zou gaan had ik veel meer genoten van mijn studententijd....

Én ga zo maar door. Erg leuk en herkenbaar dus!
Lekker voor in de vakantie!!

Groetjes Ineke

Ha Ineke, goeie tip; ik probeerde direct te bestellen maar Bol heeft m (nog) niet. Dan maar naar een echte boekenwinkel... want een beetje afleiding kan ik wel gebruiken tot zaterdag (nod).
Volgens mij is dit dezelfde schrijfster als van Dagboek van een bezeten bruid. Heb ik ook hard om gelachen.

liefs

Hai Ineke

Klinkt inderdaag erg leuk!
Ben ook gelijk gaan zoeken maar dat boek is blijkbaar zo gewild dat het zowat niet meer te krijgen is!!!!
Ga vanavond maar even naar de stad, het is toch koopavond, misschien vind ik het daar.

Bedankt voor de tip!

Liefs wondernetje

Ha, leuk dat jullie zo geinteresseerd zijn. Volgens mij kunnen wij met elkaar ook wel zo'n boek schrijven. Kunnen we ook lekker geld mee verdienen!!
Misschien via bruna.nl of anders intypen bij google? Zal het ook eens proberen. Laat het wel weten wanneer het gelukt is.
Dagboek van een bruid is inderdaad het eerste deeltje van deze serie. Kunnen dus prima apart gelezen worden.

Veel leesplezier!

Groetes Ineke

ook een leuk boek is 'bevrucht', schijfster weet ik zo niet meer. Wel over iemand dus die zwanger wordt na 1x zonder voorbehoudsmiddelen. (waarom  ben ik eigenlijk 10   jaar aan de pil geweest???)  Maar erg leuk geschreven. Zo geeft ze bijvoorbeeld haar partner de schuld dat de badlakens niet meer passen omdat hij ze te heet gewassen zou hebben...echter groeit ze nogal natuurlijk...

Hoi,

Ja, bruna.nl heeft hem voor €14,95 binnen 3 dagen bij je thuis bezorgd.

Ineke

Terug
Bovenaan