Jippie!!! zwanger!!!

Hoi Lieve Meiden

Jullie hebben eventjes niets van mij gehoord lees alles wel maar durfde niet te hopen wat ik jullie nu ga vertellen! Jaaa ik ben zwanger!! Heb vanmorgen een afspraak bij mijn huisarts om een echo in het ziekenhuis aan te vragen want ik durf nog niet zo blij te zijn, want mocht het dan niet zo zijn dan heb ik nog niet zoveel roze wolken in mijn hoofd!!
Als mijn cyclus wel klopt ga ik maandag al mijn 7e week in! Ladies ik hou jullie op de hoogte en duim ook voor jullie!

kus joyce

Hallo Joyce,

GEFELICITEERD!!
Na allemaal nare berichten eindelijk weer een goed bericht.
Wat goed zeg al bijna 7 week!
Op naar je eerste echo, heb vertrouwen en probeer te genieten.
Ik wens je alle goeds en heel veel succes!

Heel veel liefs Biate.

hoi biate
Jeetje het lijkt wel telepathie ik zat net aan jou te denken en zocht ook wanneer je voor het laatst was geweest! Heb jij ook een beetje afstand genomen? Ik hoop dat alles goed met je gaat en wie weet kom jij ook nog bij het december forum?? Ik hou je op de hoogte
veel liefs joyce

Heej Joyce,

Ik ben hier inderdaad veel minder, lees af en toe nog wel mee hoor, maar reageer maar heel  af en toe. Ik probeer echt van het hele zwangergebeuren afstand te nemen, wel heel erg lastig moet ik zeggen. Ik zit nu een paar dagen voor mijn nod en ik heb het gevoel al zijn ze alweer onderweg. Als ik ongi word ga ik 1 maand aan de pil, dit ivm een vakantie(anders word ik daar ongi of niet).
Verder gaat het eigenlijk heel erg goed met mij, het doet me goed er wat minder mee bezig te zijn. Verder heb ik dagelijks contact via de mail met Monique(staat ook op het forumlijst). Ze woont bij mij in de buurt en hebben onlangs een keer afgesproken. Dat klikt erg goed en met haar kan ik over alles mijn vragen en ei kwijt, omgekeerd ook natuurlijk.
Maar leuk om zo even met een oude bekende te kletsen, wel toevallig. Geniet ervan ben echt heel erg blij voor jou!
LIefs Biate.

Hoi Biate

Was bij mij eigenlijk zelfde verhaal wilde ook meer afstand maar dan moest ik ook hier niet zoveel meer zijn en wij hadden echt zoiets van nou in juni/juli gaan we er wel weer eens aan beginnen en de 1e maand daarna is het gelijk raak!
Echt genieten durf ik nog niet hoor bang dat het allemaal misgaat
Leuk dat het klikt met monique kan je er gewoon met iemand over kletsen die je begrijpt
nou  meisje succes

veel liefs joyce  

Terug
Bovenaan