Jippie Zwanger

Hi allemaal,

Ik moet het even kwijt heb een test gedaan, EN HET IS RAAK!!!
Het is nog wel pril 5 weken volgens de berekeningen.

Hebben jullie al last van kwaaltjes?
Ik merk nog niet echt verschil eerlijk gezegd.

Hebben jullie plannen om op gym of iets dergelijks te gaan?

Wanneer brengen jullie de verloskundige op de hoogte?

Fijne dag nog!

Hey super gefeliciteerd, ja hier wel wat zwangerschaps verschijnselen maar niet veel :
Heb het erg koud, boeren is wat minder geworden, wel veel last van mijn borsten en moet heel vaak plassen....
maar ik geniet er elke dag van....

ja je mag de VK meteen bellen om een eerste intake te doen, ik heb een afspraak voor 20 sep die moet ik nog cancellen want loop nu bij de gyn ivm eerdere MK en hij wil dat ik toch de eerste weken bij hem op controle blijf... wordt spannend mag de 15de voor een echo.....

Ik ga deze keer niet op zwangerschaps gym, heb ik toen ook gehad en was meer een koffie kransje waar ik niet zoveel behoefte aan heb, ben nog lid van een dansschool bij ons in de buurt dus daar ga ik wat lenigheids oefeningen doen ...... maar zwemmen lijkt me wel leuk....

ik zou zeggen geniet er maar lekker van.
groetjes

Hey mirjamm,

gefeliciticeerd! Hier merken we ook niet veel hoor. ben nu 5,5 week. Bij mijn oudste had ik wel meer last van mijn borsten dan nu... nu af en toe en veel minder pijnlijk! Vanmorgen kon ik bij het tandenpoetsen de borstel niet op mijn tong verdragen en ging echt over mijn nek... verder niet misselijk.
Wel heb ik het ook snel koud... ik vind het allemaal wel weer heel erg spannend en soms maakt het me heel onzeker, omdat ik nog zo weinig voel! Maar goed de vk zei dat dat allemaal niet uit maakt, als je maar niet bloed... dus daar houden we ons dan maar aan als dat lukt!

Geniet ervan!

Hallo Mirjamm, Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!
Ik merk ook nog niet veel, af en toe last van mijn borsten en af en toe een beetje misselijk, maar niets bijzonders. Ik heb de VK, KDV, en moeders voor moeders maar meteen gebeld. Goed te horen Bloempje wat je VK heeft gezegd, dat geeft de burger moed!
Hebben jullie het al aan je omgeving verteld? Wij alleen tegen mijn ouders, ik wil eigenlijk wachten tegen de rest tot ik bij de VK ben geweest, maar dat duurt nog zoooooooo lang!

Hey meiden,

Super bedankt voor jullie felicitaties!

Ga morgen een afspraak maken bij de vk.
Wij hebben het nog niet aan onze omgeving verteld, wanneer gaan jullie het grote nieuws van de daken schreeuwen????

En vergeet niet te genieten......

Hebben jullie trouwens voorkeur m/j

Wij hebben geen voorkeur! We hebben al een meisje en een jongen zou leuk zijn natuurlijk, maar een meisje zou ook wel weer heel gezellig zijn! Ben al heel dankbaar dat we weer zwanger zijn en dat er weer een kindje op komst is.

Wij gaan het nieuws volgend weekend van de daken schreeuwen...
Eerst zag ik mezelf als meisjes mama, ook omdat ik zelf een zus heb en samen met mijn moeder een hele goede band heb, nu mijn schoonzus een klein mannetje heeft welke erg op mijn man lijkt zie ik me nu in mijn dromen als mama van een stoer mannetje om samen naar het voetballen te gaan! Het allerbelangrijkste vind ik dat we straks een gelukkig gezinnetje vormen!

Uit ervaring kan ik je vertellen dat zowel een meisje als een jonge leuk zijn. Onze jongste nu alweer(snif) 2 is een heerlijke vent heel anders dan de meiden, echt een stoere bink. Het is gewoon fantastisch om te zien hoe zo'n klein mensje zich ontwikkeld. Je zegt het zelf al het belangrijkste is dat je straks een gelukkig gezinnetje wordt, en dat jullie gezond blijven.

Groetjes, mirjam

Terug
Bovenaan