Jippie zwanger

Hoi, ik kom mij ook hier aanmelden. Ben yvonne en 31 jaar en zwanger van de 1e. Was in februari van dit jaar ook zwanger, maar helaas na 6.5 week een miskraam.
Nu weer zwanger, en ook zo leuk, maar ook zo bang.
Ga mij volgende week inschrijven bij de verloskundige. Mag daar al snel terecht voor de eerste echo, i.v.m de miskraam.

Ben alleen de hele dag misselijk. Durf bijna niet te eten en te drinken, want dan wordt het allemaal maar erger. Dus probeer maar kleine beetjes te eten en rustig aan.
Maar wil niet klagen, neem alles erbij als ik maar zwanger blijf.

X yvonne

Heey meis,

Wat fijn dat je erbij komt!!!! Vond het zo jammer dat de vorige keer mis was gegaan! Hopelijk gaat het deze keer goed en bevallen we in het voorjaar van een stel prachtige baby's!!!

Liefs ciomama

Hier gaat het tot nu toe prima! Ben 's morgens een klein beetje weeig maar zodra ik heb gegeten is het over. Verder erg veel trek en sinds gisteren zijn mijn tepels erg gevoelig! Ze staan de hele dag rechtop haha! Had ik bij mn dochter niet. Ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Bij mijn dochter was vanaf week 7 erg misselijk dus ik ga daar maar weer vanuit, dan kan het altijd nog meevallen haha.

En bij jullie?

Liefs ciomama

Hoi, hier gaat het goed. Ben alleen de hele dag misselijk. Kan niet teveel eten, en begin ook de merken dat ik niet alles meer kan eten. (goed voor de lijn, chips ed kan niet meer helaas)
Had de verloskundige al gemaild, en er is een medicijn voor, maar daar wil ik nog even mee wachten.

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.
Goed te lezen dat het allemaal goed met je gaat ciomama

x yvonne

Hoi zusteryvonne,

Gefeliciteerd! Voor mij is het ook de eerste, reuze spannend!

Ik lees dat je de verloskundige gemaild hebt, maar ook meteen een afspraak gemaakt?

Groetjes!

Terug
Bovenaan