Jippie Zwanger!!

Hoi Hoi allemaal!!

Op oudjaarsdag test gedaan en die was positief! Eindelijk word ik mama.. Ben er zo blij mee..

Ben op 2 september uitgerekend. Zit nu in me 6e week en heb al lekker last van kwaaltjes. Vooral heel moe. Soms draaierig en misselijk.

Hoe gaat het bij jullie?

Hoi Jessica,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik ben morgen 5 weken zwanger en 6 september uitgerekend.

En heb dezelfde kwaaltjes als jij en ook pijnlijke borsten.

Eind Januari hebben we een afspraak bij de gyneacoloog en heb dan ook m'n 1ste echo, ben echt benieuwd!!.

Hey Yessica,

Gefelicitaart met je zwangerschap.

Wij zijn op 8 september uitgerekend. Spannend!
Dus bijna 5 weekjes in blijde verwachting.

De kwaaltjes vallen op zich best mee. Soms alleen een beetje misselijk.

Liefs Roos

hoi yessica,

Ik ben 5 september uitgerekend ook de bekende kwaaltjes vaak naar het toilet, zo nu en dan misselijk, gelukkig nog geen last van mijn borsten was vorige keer wel anders haha.
Geniet ervan meid.

Liefs yvet

Ja die kwaaltjes heb ik ook maar ook al last van me borsten helaas.. Maar de ene dag is beter dan de andere.. Vind het alleen vervelend dat als ik moet werken al om half 8 moet beginnen dus ruim op tijd me bed uit moet om wakker te worden had ik anders nooit moeite mee.

Liefs Yessica

hoi hoi,

na een avond vreselijke buikpijnen van 20:00 tot 23.45 uur toch maar naar het ziekenhuis gegaan en daar ben ik getest,

na 2 uur kwam de dokter om te vertellen dat ik in verwachting ben ik was helemaal in een andere wereld ik geloofde het niet, ik word wel streng in de gaten gehouden vanwege de buikpijnen,

maar zoals het er nu uitziet ben ik rond 11 september uitgerekend, heb wel last van vermoeidheid, misselijkheid

waarom smaakt al dat eten anders???
hebben jullie daar ook last van ?

liefs Kelly

Hoi Kelly,

Nee mijn eten smaakt nog hetzelfde.. Verder heb ik ook wel eens last van buikpijn en draaierig gevoel. En vooral ook al snel moe.. En dat nog maar in de 6e week haha.. Succes met alles!

Terug
Bovenaan