Jippie zwangerrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hoi Iedereen!!

We zijn zo blij vandaag getest met CB en er stond zwanger!!!!
Dit wordt ons eerste kindje en we zijn er zoooo blij mee!!
Verder heb ik weinig kwaaltjes en voel me vooralsnog goed!

Ik wens jullie heel erg veel succes toe en hoop dat het ook bij jullie snel zo ver mag zijn!!!

Hele dikke kus Jessica

Gefeliciteerd meis, en nu op naar het nov forum en genieten geblazen....
wanneer was je NOD??

GR. Miranda

Ik had afgelopen maandag mijn NOD en die zaterdag daarvoor al getest. Had toen een heel vaag tweede lijntje! Op de een of andere manier ben je dan toch erg afwachtend en voorzichtig! Vandaag een test gedaan van CB en die was posi!!

Jij hebt ook binnenkort je NOD toch?? weet je al wanneer je wilt gaan testen???
Was jij nou ook degene met die duizeligheid?? Dat had ik namelijk ook en is begonnen rond een aantal dagen na mijn eisprong!!!

Ik hoop nog van je te horen!!!!

Ja heb maandag mijn NOD als ik dus 32 dagen tel. Ik heb 22-2 een miskraam gehad en daarvoor altijd 28 dagen cyclus gehad. Anders ben ik nu dus 1 dag overtijd. maar heb overal last van waar je maar last van kan hebben... pijnlijke borsten *(overigens geen gevoelige tepels...), misselijk bijna hele dag (dacht vanmorgen een goeie dag te hebben maar het is er alweer... grrr.), duizelig soms en hitte en koude aanvallen, bellen in de buik en zo af en toe ongi pijn wat uitstraalt naar mijn liezen en mijn been soms... en soms vreselijk maagpijn...ooh heb daar ook een topic over   gezet  maar nog geen reacties.  kortom als ik nu geen posi test heb word ik echt super super gek...

Ik ben echt super blij voor je weet hoe het voelt alleen weet ik het maar voor korte duur wil nu gewoon lekker rond worden hihi...

Gr Miranda

hoi jessica gefeliciteerd 9 maanden zijn zo om dus geniet er maar lekker van.

groetjes iris 32j 11de 2de nod 9 april

Jessica Gefeliciteerd!!!!!
Geniet er lekker van meis en dat je straks je mooie wondertje maar lekker veel mag knuffelen!!!
xie maantje

VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET VAN HET KLEINE WONDERTJE IN JE BUIK

Liefs Mofa

van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! ik kan me voorstellen hoe blij jullie zijn geniet lekker van je zwangerschap de komende tijd

Terug
Bovenaan