Jippie !

A

Anoniem

Guest
Ik ben zwanger. Na 3 negatieve testen nu een positieve test. Het heeft even geduurd, maar na 45 dagen is er dan eindelijk een dubbel streepje. Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen. Ik kreeg allerlei kleine ongemakken zoals een weeïg gevoel, wat vaker plassen dan anders en een hele rust over me. Alsof de hele wereld me gestolen kon worden.

Alleen hoe lang ben ik nu zwanger? .... dat maakt ook helemaal niet uit. Mijn dochtertje krijgt er een broertje of zusje bij.

Ik blijf meelezen met jullie en hoop dat jullie ook allemaal snel zwanger zullen zijn.
Jessica

van harte gefeliciteerd!!!!!
strooi maar wat glitters rond!!! kunnen wij wel gebruiken.
heb je al veel klachten?

groetjes Nicole

gefeliciteerd!!!!!!!!!!

de gyn kan wel zien hoever je bent, maar zoizo in april uitgerekend!

geniet ervan

groetjes esther

Hallo Nicole,

Dank je wel. Ik zal heel veel glitters strooien.

Veel klachten heb ik (nog) niet. Die had ik trouwens ook niet bij mijn vorige zwangerschap. Het enige dat ik had was een weeïg gevoel in mijn buik had, veel moest plassen  en na verloop van tijd ging snurken (tot ergenis van mijn man uiteraard).

Ik kreeg wel zin in bepaalde etenswaren, zoals boterhammen met kaas, melkproducten en fruit. Nu vind ik (gek genoeg) augurken en zilveruitjes lekker.

Hoi,
Jij ook proficiat!!
Ik heb ook net een positieve test!!
Super gevoel he?
Heel veel geluk en gezondheid.
Groet R

hoi,
he vraagje aan je jessica, natuurlijk eerst van harte meid geweldig joh,
ik zit ook op dag 45 ook 3 keer negatief morgen ga ik nog een keer testen heb weer een beetje hoop door jou berichtje maar wat bedoel je met weeig gevoel?? wat voel je dan precies??
welke ronde zat je ik in mijn eerste dus denk dat mijn lichaam gewoon moet ontpilen,
he geniet er van liefs annemieke

GEFELICITEERD,

wat kunnen die testen soms toch vervelend wezen   maar jij had nu geluk.

Heel veel plezier met je zwangerschap.

Liefs Kattie

Hoi Jessica,

Van harte proficiat met je zwangerschap! Geniet er lekker van en wij springen wel naar die glitters, zolang jij blijft strooien .

Liefs,

Tammy (ronde 7, 1e kindje, nog 16 aug)

* SPRING*          *SPRING*

Terug
Bovenaan