JIPPIE!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen: ik ben Loes Jansen, 27 jaar en moeder van Iris (13 maanden).

Ik wilde een tijd geleden wel weer zwanger worden, maar mijn man had nog even tijd nodig om te bedenken wanneer hij weer voor het echie wilde klussen. Nou gisteren heeft hij mij dus verrast met een datum: in de vakantie (voor ons juli)!!!
Ik ben zo ontzettend blij hiermee!!! We willen het nog tegen niemand vertellen dus vandaar dat ik het leuk vind om weer op het forum mee   te kletsen.

Toen ik zwanger was van Iris heb ik ook heel wat uurtjes op het forum mee zitten kletsen, hoop dat het deze keer ook weer zo gezellig wordt. Denk het wel, want ik heb al het een en ander zitten lezen natuurlijk!

Hoop dat iedereen snel zwanger is! en succes allemaal.

Groetjes,
Loes

Hallo Loes

Wat een leuke verrassing van je mannetje zeg! Dus jullie gaan voor een 2e kindje ! Ik hoop dat het snel raak is en dat jullie een 2e sterretje erbij krijgen!! We zullen elkaar vast wel vaker op dit forum tegenkomen! Ik ben zelf ook 27 jaar en mijn vriend en ik gaan voor ons 1e kindje. Mijn NOD is maandag 21 mei dus wie weet.....

Liefs Yvonne

Hallo meiden

mijn naam is Tess,ik ben 24 jaar  
ik heb een zoontje van bjina 7 maanden
ik en mijn vriend hebben al van in het begin beslist dat we onze kinderen kort na elkaar willen hebben, en aangezien we een baby hebben dat  heel lief en rustig is, zijn we vol op terug aan het probremen zwanger te worden van ons 2de kindje,
Ik ben nu terug regelmatig ongesteld omdat het door de borstvoeding een tijd op zich liet wachten,
mijn NOD datum is 5 juni, Ik hoop dat het voor ons en natuurlijk jullie rap raak is
vele groetjes
Tess

Hai.

Spannend he.hihi

Zal me ff voor stellen ik ben inge, ben bijna 25.
Ga in juni stoppen met de pil (12 juni laatste) en dan kan het klussen beginnen.
Dus ben benieuwd hoe t allemaal gaat verlopen.
Wij hebben trouwens nog geen kindjes dus we gaan voor ons eerste wondertje
Liefs Inge

Hé Loes,

Hoop voor je dat je snel van je 2e wondertje kunt gaan genieten.
Ik ben zelf nieuw op het forum, maar het is leuk om te lezen dat er
in ieder geval vrouwen terug komen. Dus dan moet het wel gezellig zijn.

Fijne vakantie zovast (ookal is het pas in juli!

Groetjes Shanaz

Hallo Loeske,

Wat leuk zeg!!!!
Wij gaan ook aan ons 2e wonder beginnen
na onze vakantie in ieder geval in sept.
Wij hebben ook een dochter van 12 maand.
Ik heb op het forum gezetten met de zwangerschap
van me dochter.Oja voor ik het vergeet
ik ben Belinda en 23 jaar en getrouwd.

Suc6 met zwanger worden dan!!

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan