Jippie!!!!


Na  een jaar proberen ben ik zwanger!
Ik kom net van de HA af en moet begin aug. naar de gyneacoloog. Dit moet ik omdat ik vorige keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had en mijn schildklier niet goed werkt.
Ik ben echt heel blij, maar ook erg bang. Bang dat het weer buitenbaarmoederlijk is en of alles wel goed gaat. Van mijn huisarts moet ik er gewoon van proberen te genieten en proberen niet te druk te maken. Vertrek zaterdag op vakantie, dus dan komt de rust. Ik wil het zo graag aan mijn ouders vertellen, maar die zijn op vakantie en mijn zus ook, dus ook die kan ik niet bereiken. Moet tot vanavond wachten tot ik ze aan de telefoon kan krijgen.
Alle andere zwangeren, veel suc6 en geniet ervan!




Groetjes
Mhaba
 
Hoi Mhaba,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk gaat alles goed dit keer. Het blijft toch spannend hè, die eerste tijd? Ik ben zelf ook net 7 weken in verwachting van mijn tweede kindje en de eerste keer liep alles gesmeerd, maar toch blijft het spannend en dan heb ik niet eens te maken met speciale omstandigheden zoals jij.

Hopelijk kun je een beetje ontspannen tijdens je vakantie en geniet er (toch wel) van!

Groetjes,

Inge
 
Gefeliciteerd! Geniet er inderdaad maar van, je kunt nu toch verder niets anders doen dan afwachten en dan is genieten het beste wat je kunt doen! Bij mij zij de assistente van de VK dat je nu vooral op de natuur moet vertrouwen. Misschien is dat ook wat voor jou???
 
Hoi,

Van harte gefeliciteerd!! Wat een heerlijk nieuws voor je. En goed dat je op vakantie gaat, afleiding is mooi meegenomen die eerste spannende weken en je zult zien dat de tijd dan lekker snel gaat. Ik heb zelf vorig jaar een vroege miskraam gehad en er in totaal ook bijna een jaar over gedaan om zwanger te raken en kon daardoor de eerste drie maanden van mijn huidige zwangerschap niet echt onbezorgd genieten. Ook al zegt iedereen dat je dat wel moet doen, je blijft in je achterhoofd houden 'maar als het nu weer misgaat?' Mijn vakantie was dan ook een welkome afleiding en daarna ging het stukken beter. Hoe langer het goed gaat, hoe meer vertrouwen je zult krijgen. En dan straks je eerste echo, was bij mij een heerlijke bevestiging, maar o zo spannend. Ik wens je alle geluk van de wereld en veel sterkte de eerste spannende weken!!!

groetjes, Jootje (17 weken en 5 dagen zwanger)
 
Terug
Bovenaan