jippie

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Daar ben ik weer, fris terug van de vakantie
Ik ben gisteren weer ongesteld geworden (netjes na 31 dgn)  na mijn miskraam. Ben vanavond weer begonnen met de eerste prik Decapeptyl.
Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik nu weer kan beginnen en dat mijn ongi niet langer uit bleef, maar aan de andere kant baal ik ook wel weer. Want we hebben na mijn miskraam toch zelf weer flink geklust, je weet maar nooit, en toch niet zwanger geworden Maar ja, dat hadden we ook eigenlijk niet verwacht.
Ik heb volg wk maandag mijn eerste echo, en daarna mogen mijn eitjes weer gaan groeien.

Kruimel

Hoi Kruimel, ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitrusten op vakantie en dat je batterij weer vol is, zodat je er volle frisse moed tegenaan kunt. Zet hem op, succes met het prikken en we horen van je! Ben je nu voor IUI aan het prikken of voor IVF?

Groetjes, Pleun

Hoi Pleun,

Ik ben nu aan het prikken voor mijn 2de IUI. Van de 1ste IUI ben ik zwanger geworden maar is helaas misgegaan na 7 wkn.

Hoe is het met jou, jij had toch even pauze genomen na je 2de IUI (of ben ik in de war).

Kruimel

Hoi Kruimel, ja, je hebt de goede voor je.........wat knap dat je dat allemaal kan onthouden, ik lees zoveel dat ik niet meer altijd weet wie nou waar mee bezig is.

Ik heb inderdaad een rustmaand ingelast en het bevalt me prima! Even lekker geen hormonen, doktersbezoekjes, etc. En wat heel belangrijk is, gewoon weer even lekker van elkaar genieten, want dat schoot er wel is bij in met al dat IUI gedoe. Ik heb er dus nog geen spijt van dat we een pauze hebben!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan