Jippie

Vandaag inmiddels alweer de 3e echo gehad en alles was goed! De kleine uk is nu 1 cm en 4 mm en ik zou vandaag precies 8 weken zijn (weer een paar dagen ingelopen na de vorige keer). Ik vind het geweldig, zo ver ben ik nog nooit gekomen. De angst blijft natuurlijk, dat zal pas minder worden als ik echt de 12 weken heb gehaald. Ik zit ook iedere keer met bonzend hart in het ziekenhuis. Maar ik begin er steeds meer in te geloven en er ook van te genieten...

Liefs,

Gitta

Hoi Gitta,

Gefeliciteerd!! Wat heerlijk he?! Ik begrijp die onzekerheid goed hoor. Zelf ben ik na de echo van vorige week (toen was ik 10 weken) pas een beetje gerust gesteld. Die eerste weken zijn gewoon vreselijk!!

Sterkte, X F.

Lieve Gitta,

Wat een heerlijk gevoel...
De 12 weken zijn in zicht en tot nu toe hebben we van de zwangeren onders ons niets dan goede berichtjes ontvangen... Ik hoop dat dit zo mag blijven en dat jullie maar heerlijk mogen genieten van de roze wolk.

Groetjes,

Corina

He Gitta, dat is goed nieuws! Ik ben super blij voor je.

Ik mag dinsdag voor de eerste echo, ben benieuwd, ik hoop ook met goed nieuws terug te komen.

Liefs Po

Hoi lieve Gitta,

Wat supergoed nieuws, ik moest gewoon even kijken hoe het met je was gegaan. 8 weken poeh wat goed! Volgens mij heb je alle reden om nu te genieten hoor! Als het met 8 weken goed zit is de kans volgens mij heel klein dat het niet goed is. Maar ik begrijp je onzekerheid, voorzichtig zijn is natuurlijk ook beetje zelfbescherming. Ik hoop dat velen je spoedig mogen volgen.
Ik heb zelf nog nooit een kloppend hartje gezien, wat zal dat een mooi moment zijn.
Geniet ervan of probeer het.
Heel veel liefs van mij.

Geficiteerd met het goede nieuws,

Fijn dat het zo goed gaat ik kan me voorstellen dat je on tzettend opgelucht bent.
Geniet er lekker van (zover het soms ook lukt).
En ik hoop je hier gauw te horen met een ontzettende dikke TOETER

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan