Jippie!!!!

Ik ben zo blij, nee niet zwanger, ik geloof niet dat ik dan zo blij zou zijn want dan zou het toch echt een foutje zijn!!!
Maar wel heel blij omdat mijn ouders willen oppassen in het weekend van 08 maart, en manlief en ik heel romantisch mijn verjaardag gaan vieren in Parijs!!!!
Oh, ik word helemaal happy als ik er aan denk, vanavond gaan we een hotel + trein boeken en dan is het zo maart.
De meiden zijn dan 4 dagen bij opa en oma, die vinden het best spannend zo lang en ik eigenlijk ook wel. Maar dat komt vast goed en papa en mama heerlijk van elkaar genieten in Parijs.....

liefs van een happy Daniëlle.

Ohhh wat heerlijk!
Groot gelijk ook trouwens! Soms heb je even tijd met z'n tweeen nodig!
Wij doen het soms ook en het gaat altijd heel goed.
Wat leuk, ben jaloersssss!

Liefs Annet

Lieve Daan,

Heeeeeerlijk vooruitzicht! Jij dacht zeker: wat Fonske kan, kan ik ook...... ik ga ook zo stralen hahaha. Dat moet wel lukken na 4 dagen met je lief in de stad van de liefde.

He, helemaal fijn voor jullie en altijd goed zo'n boost voor je relatie, en waar zouden we toch zijn zonder zulke schatten van ouders he? Die meiden van jou redden zich wel hoor.....

Liefs
Susan

Hey Daniëlle,

Wat ongelooflijk romantisch....heerlijk genieten met zijn tweeën in Parijs nog wel....

En inderdaad, die meisjes van jullie worden wel bezig gehouden, maak je daar maar niet druk om. Heerlijk even aan teambuilding doen.

Liefs Fonske

(die nog niet in Parijs is geweest met haar lief, hahaha. Idee!!!!!)

Terug
Bovenaan