Jippie.....

Ik ga vanmiddag met Lyanne en Vince naar de Efteling om een Eftelingabonnement te halen!!

In maart ben ik jarig en heb nu al geld gekregen van mijn schoonouders om een abonnement te gaan halen. (voor 1 februari halen, krijg je €10.00 korting namelijk). Jorg gaat er van de week ook eentje halen dankzij een gulle gift van zijn tante gisteren (hij is volgende week jarig). Kan ik straks iedere dag met mooi weer met Lyanne en Vince naar de Efteling,zo fijn, want het is op loopafstand voor ons en wij kunnen niet op vakantie en zo kunnen we er dan toch even lekker uit met z'n allen.

Wij wonen al 6 jaar in Kaatsheuvel en ben er pas 1 keer geweest . Tja, moeten ze die prijzen ook maar eens niet zo duur maken daar .

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Wat superleuk! Ik ben sinds de kinderen ook nooit meer in de Efteling geweest.... toch maar eens doen van het voorjaar of de zomer.
En wat lekker dat je op loopafstand woont... lekker door het Sprookjesbos wandelen, in het treintje e.d. Leuk!
Ik hoorde laatst dat er ook een vakantiepark bijkomt..... voor jou te dichtbij, maar wellicht voor anderen.
Groetjes, Noor

Ow super!!!!

Hier echte Efteling verslaafde haha.. Wij gaan zeker 1 a 2 keer per jaar naar de Efteling. Vind het helemaal geweldig..

Heel veel plezier met je abbo!

Esmé mv Kay en ???

(33.3 wk zwanger)

Oh, wat heerlijk zeg! Vooral als je niet op vakantie gaat, dan is de Efteling, zeker met kleine kinderen, een superalternatief.
En jij weet natuurlijk precies wanneer   het niet zo druk is... Wij zijn van die sukkels die langer dan 3 uur in de auto zitten en dan overal een uur in de rij staan... hahaha!

Veel Efteling-plezier!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan