Jippie!

Ik schreef vorige week dat ik alle kleding van Sophie aan het wassen ben met azijn vanwege haar eczeem....mag ik het nog eczeem noemen, uitslag dan! Want.....het trekt weg!!! Haar huidje is na een paar dagen al zachter, de felle roodheid is helemaal weg, nagenoeg niet ruw meer. Vanaf geboorte heeft ze altijd schilfertjes op haar hoofdhuid gehad, ineens weg. Dit kan allemaal natuurlijk geen toeval zijn. Jippie!!!
Ik zal niet zeggen dat alles nu weg is hoor maar het trekt weg. Hoop dat het doorzet en dat ik er over een week niks meer van zie. Sophie heeft er nog wel wat jeuk aan maar ook dit is al aanzienlijk minder.
Dank jullie voor het meehopen
Lieve groetjes, Anne

Hee,
Nou volgens mij is dit geen toeval!! Wat fijn zeg! Er is niks erger dan jeuk, zeker voor zo'n ukkie.
Ik hoop dat de rest ook snel weg trekt!

groetjes Sonja

Dat klinkt fantastisch!
Kun je uitleggen hoe je dat doet met azijn? Ook nog wasmiddel of alleen azijn of naspoelen met azijn? Mijn man heeft psoriasis en ondanks de neutral blijft hij er last van houden namelijk. Alvast bedankt!

Dank voor de reacties!

Mamma van Marielle, ik was eerst met neutral, hierna op spoelen en centrifugeren. Doe dan ongeveer 50 ml azijn (keukenazijn wit) per volle trommel in het bakje voor de wasverzachter. Gebruik overigens geen wasverzachter.
Succes, ik hoop dat het voor jouw man ook helpt of in ieder geval verlicht!!
Groetjes, Anne

hoi anna, nee hoor je ruikt er niets van. Ik heb dit wel eerst uitgezocht voordat ik ermee ben gaan spoelen. Heb trouwens wel liever een zuur ruikend meisje als een opengekrabt meisje
groetjes

Terug
Bovenaan