Jippie!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo medemama's

Wij mogen absoluut niet klagen over het slaapgedrag van onze kleine man. Hij krijgt sinds een week of twee rond 20.00 uur zijn laatste fles en slaapt dan tot 6.00 uur ongeveer. Maar ik ben een enorme slaapkop en ik vond 6.00 uur zo vreselijk vroeg! (Ik weet het, ik mag niet klagen, maar voor mij was het iedere keer weer een probleem om mijn bed uit te komen).
Nu is hij deze week 4 maanden, dus hij mag volgens de verpakking nu rijstebloem (volgens het CB niet, maar van hun mag hij ook geen vier flessen op een dag). Gisteravond heb ik twee lepels in zijn laatste fles gedaan. En wat denk je? Half acht! Ik mag natuurlijk niet te vroeg juichen, maar aan deze tijd kan ik wel wennen!

Groetjes van een uitgeslapen mama Karin

O, lekker hoor dat hij nu nog langer doorslaapt.
Wij zijn (gelukkig) ook zo verwend met onze dochter.
Zij gaat om 19:00 uur al naar bed en dan heeft ze de laatste bv gehad en wordt ze de volgende ochtend tussen 5:00 en 6:00u wakker, vind ik ook te vroeg maar eigenlijk mogen we helemaal niet klagen want ze maakt natuurlijk een hele ruk!
Ik heb haar gisteren om 23:00 nog even wakker gemaakt en bv gegeven, ik dacht dan slaapt ze misschien wat langer door maar neehoor 5:00u was ze weer wakker. Ik had het al eerder geprobeerd en toen werd ze ook vroeg wakker, dus ik heb besloten dat ik haar nu maar lekker door laat slapen, misschien als ze straks bijvoeding krijgt dat ze dan langer slaapt maar eigenlijk is het geen probleem want ik werk toch nog niet.
Nou de groeten weer,
Sonja

O wat goed zeg. En wat heerlijk voor papa en mama dat de kleine zo goed slaapt. Mijn oudste was ook zo'n slaperdje (en nog steeds ook al is ie al bijna 3, hij slaapt 's middags nog steeds ruim 2 uur), dus ik had gehoopt dat mijn jongste (van 12 juli) ook zo zou zijn.. Maar helaas, hij komt nog iedere nacht voor een voeding, en soms nog wel 2x per nacht.. Nou geef ik hem nog bv en bij mijn oudste ging ik met 4 weken over op de fles en prompt sliep ie door..
Ach, ik ben er wel aan gewend ondertussen maar evengoed gaat de vlag uit als Jesse doorslaapt hahahaha..
Gr. Anne-Marie

Hallo!
Tja das super zeg, ook ik ben een verwende mama, mijn zoontje van 6 maanden slaapt al door sinds hij drie weken was. hij krijgt om half vijf een fles, om zes uur een warme hap, en gaat naar bed. ik maak hem wakker om negen uur hij krijgt dan een papfles en dan is het de volgende morgen standaard half acht!
Heerlijk, hopelijk blijft het zo!

Groetjes

nou als ik dit zo lees doet mijn meisje het helemaal geweldig. 2.5 maand is ze nu en sinds bijna 2 weken geef ik haar om 22.30 een flesje en vervolgens komt ze rond 7.00.
geod de ene keer is het half zeven en gisteren was het half 8 maar ik vind het knap hoor.
Ze slaapt trouwens sowieso lekker.
Vanaf dat ze ruim een week was kwam  ze maar 1 keer 's nachts.

Ik wil me hierbij ook wel even toevoegen.

Ten 1ste... heerlijk hé, de nachten doorslapen.
Wij hebben ook zo'n slapertje hoor.

Dylano sliep al met 6 weken door.
Gisteren zn laatste voeding om 20.00 gehad, en hij werd om 9.00 wakker vanmorgen!!
Heerlijk!!!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan