Jippie!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

We hebben toch de hypotheek rond gekregen , jazeker de hypotheker gaan we dus neit meer heen... die jongen heeft verkeerd gerekend waardoor we het niet rond kregen. Aangezien we zelf ook uitgerekend hadden wat er mogelijk was zijn we via onze eigen makelaar naar een andere hypotheekadviseur gegaan (die wel kan rekenen hahaha) en we gaan eind mei verhuizen. Net na Feline haar verjaardag. Dus nu nog bedenken waar we haar verjaardag vieren, wat een luxe probleem.
Wel is het raar om te verhuizen uit ons eerste appartement dat we samen hebben gekocht (was toen nieuw, dus we zijn de eerste bewoners) en waar Feline is geboren (nou ja bijna haha).

Nou in ieder geval zijn we heel erg blij dat we gaan verhuizen!!!!

liefs Mariska

ps iedereen bedankt die steeds meeleven en geduimd hebben voor ons!!

Hey meid,

wat een fantastisch nieuws zeg!!
Wat een sukkel, dat die jongen het verkeerd had uitgerekent voor jullie.
Hebben jullie jezelf eigenlijk voor nix druk lopen maken.
Maar het belangrijkst is dat jullie nu toch het huis hebben.
Ga er maar lekker van genieten, dat hebben jullie wel verdiend.

Liefs Debby.

Gefeliciteerd. Geniet van de voorpret voor je nieuwe huis en dat probleem van die verjaardag is gewoon een luxe probleem wat zich vanzelf oplost.
Heb je de bieders op de huidige woning weer gelukking kunnen maken dat de koop alsnog doorgaat?

Liefs Saskia

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 21:32:32'));

Hey meid,

wat een fantastisch nieuws zeg!!
Wat een sukkel, dat die jongen het verkeerd had uitgerekent voor jullie.
Hebben jullie jezelf eigenlijk voor nix druk lopen maken.
Maar het belangrijkst is dat jullie nu toch het huis hebben.
Ga er maar lekker van genieten, dat hebben jullie wel verdiend.

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Gelukkig kan ik zelf rekenen en mijn schoonvader ook en toen kwamen we erachter dat er niks van klopte.... En inderdaad voor niks zo veel stress en spanningen in huis gehad, maar nu volop genieten!!

x Maris

quote: muis28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-02-2008 21:35:38'));

Gefeliciteerd. Geniet van de voorpret voor je nieuwe huis en dat probleem van die verjaardag is gewoon een luxe probleem wat zich vanzelf oplost.
Heb je de bieders op de huidige woning weer gelukking kunnen maken dat de koop alsnog doorgaat?

Liefs Saskia

Hoi Saskia,

We gaan zeker genieten en straks inpakken!! We vieren haar verjaardag lekker in het nieuwe huis 7 juni of zo.
De koop was al gesloten onder voorbehoud dat wij onze financien voor het nieuwe huis rond hadden voor een bepaalde datum. Dat stond in de koopakte.
Maar de koper is erg blij dat ze 15 juni de sleutel krijgt en dat de ontbindende voorwaarde nu niet meer van toepassing is.
Dus iedereen   blij!

X Maris

Hey meid

Heb je verhalen mee gelezen , en je verdriet en stres gevoeld ...

En nu voel ik je vreugde !

En wou toch even zeggen Gefeliciteerd

Wij hebben dit pas mee gemaaklt met een winkelpand , die is aan onze neus voor bij gegaan ook door een lakse makelaar !
Nu hebben wij toch een leuke pand kunnen vinden , via een goede en leuke makelaar !

Heel veel plezier met klussen !

Ik heb er spierpijn van hahaha

Groetjes van anna

Ps: Wij gaan een italiaans ijssalon starten . heel leuk maar ook vermoeiend hihi

He meid

geweldig zeg zo zie je maar volhouder wint. Dan staat jullie een drukke tijd te wachten maar als het goed is met een geweldig resultaat.
En ja het zal best moeilijk zijn om afscheid te nemen van  jullie eerste  huis  en je zal vast wel foto's van je huis hebben, maar misschien is het een idee om "nu"   foto's te maken met je recente inrichting ed. Kan je in moeilijke tijden ( ik ben een heimwee mens) nog even terugblikken.

Succes he
Achnita

Terug
Bovenaan