Jippie!!!!!

Hallo meiden,

Even heel iets anders.
Sinds januari van dit jaar werk ik parttime, ik ben van fulltime naar een 24-urige werkweek gegaan na de geboorte van ons zoontje in aug. 2006. Vandaag had ik mijn beoordelingsgesprek. Ik heb promotie gekregen! Ik ben echt helemaal blij. Ze zijn gewoon nog altijd super tevreden en vonden dat ik toe was aan een zwaardere functie. Dus het kan wel!!!! minder gaan werken en  toch verder omhoog komen!!!! Ik ben helemaal happy. Ze weten nog niet dat ik weer zwanger ben, maar dat horen ze na de echo van 8 januari wel.

Verder was afgelopen week zeer vermoeiend. Ik had afgelopen dinsdag examen Bedrijfseconomie A van SPD. Ik heb vanaf vorige week woensdag zitten blokken. En het examen was echt k**! Dus daar baal ik wel van. Het was veel meer dan normaal en ook echt pittig. Had ik het afgelopen juni maar gehaald, die was een stuk simpeler. Maar goed, mijn promotie maakt natuurlijk alles goed en dat examen dat haal ik nog wel een keer. Maar niet in juni, ik heb dan wel andere dingen aan mijn hoofd, ha ha!

Groetjes,
Leeuwtje

Terug
Bovenaan