Jippie!

Nou meid..geniet er lekker van...en ehhh gewoon lekker je verhaal kwijt bij je vriendinnen hoor!! Een moet de eerste zijn...en dat moet je kunnen delen met echte vriendinnen

Haha wat een enthousiasme! Maar da's logisch toch?! Geniet maar lekker van jullie aanstaande dochter, en wat Marinde ook al zegt; met echte vriendinnen moet je alles gewoon kunnen delen. Ik ben ook de 1e van m'n vriendinnen die zwanger is maar ik maak ze er helemaal gek mee, ooit zijn ze zelf aan de beurt en denken ze nog wel terug aan hoe ik was en zullen ze het snappen.

hey meis! Wat leuk, weer een meid erbij!
Lekker genieten, shoppen en vertellen. En idd met echte vriendinnen kun je alles delen en dit is wel heel erg bijzonder!

Lekker hoor Lientje!! Gefeliciteerd. ik heb precies hetzelfde, ben ook de eerste van mijn vriendengroep die zwanger is en praat er alleen maar over haha. Maargoed, we zijn ook zo blij he!

Heel veel plezier van het genieten en jurkjes kopen :)

Hoi Hoi,

Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!!! Ik was en ben ook nog steeds de eerste van onze vriendengroep die in verwachting is.. (voor mij is het al mijn derde en ben 26) dus daar kan ik inderdaad ook weinig mee delen, maar ik denk dat tzt je alle verhalen die jij nu verteld weer terug hoort van je vriendinnen... Dus gewoon lekker blijven kletsen hihi

Gefeliciteerd!!!! Leuk zeg! Geniet lekker van je roze wolk! Dat veel erover praten herken ik ook goed.. wij zijn ook de eerste in onze vriendenkring.

Terug
Bovenaan