jippieeee!!! zwanger!

hallo allemaal..normaal gesproken zit ik op het forum van baby's want heb een zoontje van 10 mnd! helemaal gelukkig zijn we met hem en nu ook nog zwanger!! ik had nooit gedacht dat het al zo snel mocht gebeuren.het is allemaal nog heeel erg pril dus ik hou mn mond nog tegen vrienden en familie..een enkeling weet het natuurlijk wel!maar ik ben zo blij!!
alleen krijg ik het straks natuurlijk erg druk en ik hoop gewoon dat mij dit gaat lukken..anderen doen het tenslotte ook...
ik wilde dit gewoon met jullie delen omdat ik zoals iedereen het wel van de daken zou willen schreeuwen!!

Liefs Inge
 
Gefeliciteerd!!! Bij mijn oudste 2 zit er 17,5 maand tussen en ik vond en vindt dat heel erg leuk! Nu zijn ze ruim 4 en 2,5 jaar en hebben nog steeds veel aan elkaar, natuurlijk hebben ze ook wel eens flink ruzie, maar waar gebeurt dat niet, hahaha.
Nu zwanger van nummer 3, de jongste is, als de baby geboren wordt, zo'n 2 jaar en 10 maanden.

Groetjes Danielle
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! T zal best druk voor je worden idd, maar later voor je kids ook erg leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten!
 
Terug
Bovenaan