JIPPPPIEEE!!!!

Heheh   na 2 miskramen eindelijk echt zwanger ben nu 22 weken en vandaag 20 weken echo gehad!! echt super mooi en het wordt een meisje   dolgelukkig zijn we nu!!!

doei dikke kus bloem...

Hee Bloem,

Van harte met dit geweldige nieuws!! Kan me voorstellen dat je na 2 miskramen toch een beetje onzeker blijft of alles wel goed is!
Maar nu mag je echt wel eens gaan genieten hoor!!

Groetjes Laura

Gefeliciteerd! Geniet er maar van!

Ik heb recent zelf ook 2 miskramen gehad en hoop dat het de volgende keer wel goed gaat dus jouw nieuws maakt mij ook blij en geeft me hoop!  

Marijke

wil even iedereen zeggen die eenmiskraam heeft gehad of meerdere zoals ik ...blijf moed houden hoor !!het gaat ooit een keer goed!!!   ik ben nu 26 weken en zo blij ....maar het blijft spannend alhoewel ik er nu steeds meer vertouwen in begin te krijgen ...ongeloofelijk hoe alles kan gaan in het leven <,Maar niemand de moed opgeven hoor!!! doei veel sterkte en succes allemaal

dikke knuffel bloem
xx

Hey!

Gefeliciteerd!!!! Dat geeft de burger moed! Wat heerlijk voor jullie.....Gaat het goed met je??? Al een lekkere dikke buik?

Ik ben nu 6 weken zwanger en vind het erg spannend. Mn. de 1e echo over 1,5 week.

Grtz Linda

hoi

Mijn buik groeit lekker als kool heerlijk nu zeg...ben al el echt vanaf dag 1 misselijk en overgeven ...maar ach das nie zo erg meer...het is gewoon een wonder om zwanger te kunnen worden....(

maandag weer voor conrtole naar de vk en dat blijft altijd wel wat spannend hoor... van mij mag het december zijn !!   nou doei doei en thanks voor de lieve reacties..kus

Terug
Bovenaan