JJJAAAHHHOOOEEEE!!!!!!

YES YES YES,
Ik mag het dan ook eens vermelden
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!
Terwijl ik het zit te typen springen de tranen in m'n ogen, ik geloof het eigenlijk niet helemaal. Gisteren toen ik teste was de streep vaag. Vandaag een goeie test gedaan en weer een lichte streep. Toch weet ik dat ik echt zwanger ben. Het staat ook nog eens in de bijsluiter dat de streep niet fel hoefd te zijn dus dat heeft me geholpen met erin te geloven.
En dan vandaag, ik ben helemaal alleen, mijn mannetje moet werken vandaag. Ik verwacht eigenlijk dat hij zo beld want hij weet dat ik vandaag weer ga testen. Ik weet alleen niet of ik het dan ga vertellen of niet, hij zal er wel naar vragen. Ik wilde m'n vreugde dan wel meteen met jullie delen. Ik heb al een tijdje wat in huis voorals ik een positive uislag zou krijgen. Als hij thuis komt heb ik voor hem een speen met "papa is mijn held" en een inimini lief rompertje met "papa is mijn held". Het lijkt me zo fijn om dalijk meer van dat soort leuke dingen te kopen.

Nou, dit was al weer een loei van een verhaal, ik zal voor degene die het willen weten even vertellen 'wat ik voel'.

*misselijke momenten
*veel duizelig
*gevoelige tepels, m'n borsten zelf niet.
*opgebazen buik
*pijnlijke buik en soms helemaal hard.
*moe, moe, moe
*puisten
*slap haar
*rommelige ontlasting, heel onregelmatig en dan ook erg dun bbbuullkk.

Nou meiden, ik ga jullie wel missen, kom me maar snel achterna hoor naar het maart Forum.

Hele dikke knuffel, Ank

Lieve lieve Ank,

Ik vind het heel fijn voor jullie en bij deze wil ik jullie van harte feliciteren. Geniet ervan, van dat fantastische gevoel en amuseer je daar op het maart forum.
Kom als je wil wel nog eens buurten want ik ga je wel missen hoor.

Veel liefs,
Bea

Terug
Bovenaan