JJJJAAAAAAAAAAA

Ook de cbtest geeft een plus. Weer heeel vaag maar m'n vriend zag hem ook!!!!!! Hij heeft nog zoiets van wacht het weekend maar af. Maar we lopen de hele tijd naar mekaar te giechelen. Wauw!!!!!!! Ik kan het nog steeds niet geloven, een kindje in m'n buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
HOERA!!!!!

nou moet ik bijna huilen, wat is dit fijn voor je zeg na die vreselijke week die je achter de rug hebt.
Kun je fijn gaan sokkies breien, samen met El.

en nou aan de alc.arme champagne..

jeanette
 
WAUW, WAT GAAF MEID, VAN HARTE GEFELICITEERD, wat een heerlijk gevoel he? een kindje in je buik. Wanneer ben je uitgerekend???
Een fijne tijd toegewenst.
Lies
 
meid helemaal te gek ik had je al gefeliciteerd maar ik doe het nog een keer

VAN HARTE GEFELICITEERD EN GENIET ER VAN HET IS JE ZO GEGUNT WAT ZAL JIJ LEKKER SLAPEN ZEG VANAVOND DROMEN OVER JE KINDJE WAT IK JE BUIK ZIT ECHT HELEMAAL TE GEK

Veel liefs
Brenda
 
lieve Jenke,
Dat betekent op 13 maart uitgerekend(volgens mijn boek)Ik heb net even al je berichtjes teruggelezen en dat kippevel gevoel in je onderbuik was een kennismakingsritueel tussen ei en sperm goed om te weten, voor het geval dat ik over enkele dagen een bloop-gevoel krijg.hihihi.

doei, jeanette
 
Hahaha meiden,
Dankjewel voor jullie lieve reacties!! Wat is dat heerlijk om te lezen!!! En de wijn en biefstuk gaan de deur uit!!! En Jeanette, volgens babybrabbel ben ik de 9e maart uitgerekend. 6 juni was m'n laatste ongi. Ik heb een korte cyclus van 24 dagen.
Hahha, dat van die kippevel was ik alweer vergeten!!!!!!!
Wauw, ik krijg een kindje.....
 
Terug
Bovenaan