Mamajo83 sterkte vannacht!!
6ier hele andere taferelen.
onze oudste van 21mnd is vandaag over naar het grotemeidenbedje, een jaren 70 bedje met spiraaltjes van maar 300 hoog, ze kan eruit vallen of klimmen. Heel gedoe om de slaapkamers anders in te richten, ze was er bij en vanavond mocht ze kiezen, eigen bedje of die.
Jonna slaapt al 3 nachten op rij door van 24 uur tot 6 of half 7, echt super. Maar ze heeft wel meer krampjes of reflux, we zijn sinds dinsdag met een mix van 2 soorten voeding begonnen dus ze moet nog wennen.
oma belde om af te spreken wanneer zij mara zouden zien en kwam uit op dat ik weigerrde en zij de hoorn erop gooide. Ik vroeg alleen of ze niet wil zeggen dat de speen bah is. Wij zijn zelf de speen nog niet aan afbouwen en zij pakt hem af en zegt dat die bah is. Ze was boos want ik wil bepalen wat zij doet. Ik vind dit geen reactie, ze lijkt een puber en dat ook gezegd oeps. Maar als zij niet naar mij wil luisteren of overleggen dan hoeft ze mijn kind niet.
Ik mis het overleg en naar elkaar luisteren ipv een moeder die zich tegen mij afzet alsof zij het kind is.