Joan en Kyra

Om vijf uur bij gyn geweest Morgen- avond krijg ik mijn spuitje pregnyl, voor de rijping van de eicel.Zondag morgen is dan de inseminatie.Hopelijk lukt het deze keer wel eens want anders moeten we doorverwezen worden heeft hij net gezegd.Ivf houdt toch wel meer in dan iui,het is veel omslachtiger.Maar ja dat is misschien de enige kans op een baby.Hoe is het met jullie?

Hej Maria,

ik verbaas me iedere keer weer dat je om vijf uur langs mag komen en op zondag geholpen wordt ! Hier kunnen we alleen op werkdagen s'morgens komen !!!
Met mij gaat het redelijk, ben nu medicijnen aan het slikken om de menstr. op te schuiven. Zit nu op dag 25 en normaal heb ik 28 dagen dus als het goed is wordt het 3 dagen opgeschoven zodat ik begin mei mijn eisprong door de week zal hebben. Maar waarom moet jij nog spuiten. Als je gewoon een eisprong hebt doen ze dat hier niet ? IVF is inderdaad veel omslachtiger en meer hormonen en ik heb gehoord best pijnlijk als ze de eitjes eruit halen, maar goed het is voor een goed doel....

Heb jij nou nooit zoiets vanne...zal het ooit wel lukken. Ik bedoel dat je heeeel negatief wordt ?

Nou, heel veel succes en sterkte de komende dagen. Ik zal aan je denken en hou ons op de hoogte okeeej...

doeg, Kyra

Hoi Maria en Kyra,

Goh, das wel heftig zeg, al praten over ivf. Is inderdaad een ingrijpende behandeling van wat ik er van gehoord heb. Het moet dan toch eerst buiten je lichaam gebeuren en dan spannend of het zich innesteld in je baarmoeder.

Met mij alles wel goed, maar blijft gek hoor, dat ze nu zeggen dat alles goed is. Di. samenl.test gehad en was op goede moment etc. dus zit te wachten op eisprong, al wel paar dagen akelige buikpijn maar nog geen temp.verh.
Nou weet ik wel dat het een soms pas een paar dagen later is, maar ga dan toch twijfelen of alles wel echt goed is.

Maar ja, gewoon afwachten, in ieder geval juli afspraak bij andere gyn/ziekenhuis, waar we event. in gesprek kunnen gaan over hormonen/iui behandeling.
Mijn NOD is ongeveer 30 april, dus moet nog wel effe wachten!

Groetjes,
Joan

Terug
Bovenaan