joan, lis, suus

Dag dames!

Is de borrel weer even aan de kant gezet? Zijn we weer allemaal bij de les? Ik heb mijn wijntje hier bij de pc staan en nu m'n mannie weg is neem ik 't er ff lekker van om te beppen met JULLIE!! Ik ben zo blij dat jullie zo snel reageren... Voel me al een stuk beter, heb wel nog steeds last van m'n onderrug... Kan nou noemand me vertellen wat dat is????????? Jeetje ik word echt paranoya van alle pijntjes en krampjes, dit heb ik echt nog nooit gehad middenin m'n cyclus..
Probeer wel om telkens een andere houding aan te nemen en even wat te doen om m'n zinnen te verzetten maar wil niet echt helpen.
Net gestoft, gezogen, m'n auto uitgedaan....alsmaar om even niet op dit forum (of de andere) te kijken of er nog wat gebeurt... Het is wel al een paar dagen errug rustig hier he.

Op het forum "zwanger worden is bedrijvigheid genoeg, maar ik heb daar niet zo'n lekker gevoel bij.. 't zijn voornamelijk dames die net bezig zijn en dan komt er nog bij dat ze voornamelijk op dat forum zitten om hun eigen verhaal kwijt te kunnen.. vind daar niet echt een luisterend oor of een schouder om ff op te hangen zal ik maar zeggen. telkens worden er nieuwe berichten aangemaakt, dus als je dan de moeite neemt om even wat neer te schrijven, kun je na een paar uur je tekst op een volgende pagina gaan zoeken...LEKKER PERSOONLIJK.
dit geraaskal van mij wil eigenlijk maar een ding zeggen en dat is dat ik blij ben dat ik dit forum heb gevonden.

HEEL VEEL LIEFS LILL.

Hee Jill,

Had je goed geraden, we zaten vanavond met onze buren aan de ...Chianti! Jij dus ook, mooi. Kun je je al beter ontspannen? Vast wel na al die wijn. Zij rijden morgen naar Frankrijk, heerlijk! Iedereen in onze omgeving vertrekt deze week, en wij niet! Wij moeten nog 1,5 maand wachten .... maaaaarrrr gaan wel lekker morgenavond naar de 4-daagse feesten, HA.

Fijn dat je je al wat beter voelt, je moet je niet al te druk maken hoor! Je eitje komt echt gauw, het groeit per dag you know.

Dit forum is toch zeker de leukste!
Ik ken nog een leuke mop:
Blondje loopt in weiland. Ziet koe.
Koe zegt "Boe". Blondje zegt "Gekkie, ik had je wel gezien!"

Lekker slapen...bis morgen!
Ciao, Suus

Dit blontje heeft je Jill genoemd! Ik dacht teveel aan Jack!

"Jack and Jill went up the hill and had a little fun, stupid Jill forgot the pill and now they have a son"!

Ik hoop maar heel erg dat het bij jou en je hummie ook gauw gebeurt!

lfs. Suus

Hoi Lill,

Nou zoek je hier nog wel effe op hoor, leuk dat wel hebt gereageerd op het zwanger forum. En is waar hoor, iedereen zit dat een beetje voor zijn zwangerschapskwaaltje naar steun en bevestiging te zoeken en das voor jou natuurlijk niet echt leuk.

Vond trouwens dat de bedrijvigheid daar wel mee viel hoor, maar is hier nu inderdaad wel heel rustig! Waarschijnlijk veel mensen met vakantie enzo.
Enne... Suus dit is inderdaad een hardstikke leuk en fijn forum hoor. Begint nu bij het zwangerforum wel wat te komen maar als je al zo'n tijd met elkaar schrijft en babbelt schept dat een soort band he, die is er op het andere forum nog niet.
Maar wel fijn dat dit er allemaal is en kom af en toe echt nog wel es effe bij jullie kijken hoor, hoop zo dat jullie straks ook allemaal naar het andere forum kunnen!!!!!!

Enne Lill, je gaat je wel weer beter voelen hoor echt waar! Totdat je dan weer zwanger bent, want dan kun je je toch K*T voelen (sorrryyyyyy!!!!).

Liefs,
Joan

Dag lieve Joan,

Ik vind het ontzettend leuk dat je ons af en toe eens op komt zoeken, 'k wou dat ik zwangerschapskwaaltjes zou hebben... (denk dat ik ook wel anders praat als het zover is maarja.. je weet wat ik bedoel he) Voelde me gister avond al wat beter en vandaag gaat het wel weer goed. Gewoon werken en je gedachten bij totaal andere dingen, ook wel lekker.

Jammer dat het hier nu rustig is, net als je het ff nodig hebt reageren er weinig mensen. Met het forum "zwanger worden" kun je geen band opbouwen, zijn allemaal zo met zichzelf bezig...

Blij dat ik hier terecht ben gekomen.

Hoop je snel weer eens tegen te komen, beppen we weer bij. Misschien dat ik vanavond nog een kansje zie om de laptop te bemachtigen, maar m'n mannie heeft 'm nodig om te werken dus...

Kom zeker nog even langs voordat we op vakantie gaan (zaterdag).

Tot snel en veel liefs Lill.

ps GENIET van je zwangerschap, no deadlines, just yours!!!

Terug
Bovenaan