joan

Hallo Joan.
Heel hartelijk gefeliciteerd!!
Wat een geweldig bericht! Maak jezelf nou niet te gek.. je kunt nu alleen maar goed op jezelf passen, door goed te eten, drinken,en op tijd gas terug te nemen als je je moe voelt..Inderdaad kun je jezelf nu eens ongegeneerd op bed laten ploffen en een time-out voor jezelf inlassen... Dat mogen mensen in jouw positi.... klink heerlijk toch? ZWANGERE VROUW!!!!
Hopelijk voor mij en al de andere ook snel zo'n status! Geniet er gewoon van, en bedenk wel... je kunt deze eerste weken niets doen om het positief te beinvloeden, alleen maar GENIETEN.
liefs Lill

Hoi Lill,

Bedankt voor je lieve berichtje.
Wij zijn echt heel blij maar kunnen het nog niet zo goed bevatten hoor. Heb gistermiddag daarom nog een test gedaan en ook positief!
Heb die 2 positieve tests in mijn badkamer gelegd zodat ik ze regelmatig zie! hihihi, beetje gek natuurlijk maar af en toe denk ik dat het een droom is.

Ben vandaag nog thuis. Vanaf ma. met griep thuis en gisteren besloten vandaag ook nog thuis te blijven. Ben nog niet fit en heb een drukke baan, das dan direct een dilemma he, ga ik we, ga ik niet? Nu na een goede opmerkingen van mijn vriendin toch niet gegaan. Ze zei: Je moet nu voor 2 mensen zorgen hoor en als jij je niet lekker voelt is dat als niks maar nu moet er ook nog een kindje in je buik groeien die je energie voor een gedeelte wegneemt. Was direct overtuigd! Hier hebben we zo lang op gewacht, het werk moet maar effe wachten!

Lill, ik hoop dat je me gauw volgt naar het zwangerforum! Je bent ook al ruim 1,5 jaar bezig he. Goh, soms zou je de moed dan toch opgeven.... maar niet doen hoor het kan dus allemaal wel!

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan