joannesbroodpitmeel

wie weet of joannesbroodpitmeel laxerend werkt?ik gebruik het nu een paar dagen en mijn dochter heeft vanaf gisteren erg veel kramp en na elke voeding diaree.zou het daar aan kunnen liggen?
 
wij hadden nergens last van.. hij poept net zoveel en de zelfde ''stevigheid'' als normaal... hi, hi.. misschien ligt het ergens anders aan..
 
Dat klopt inderdaad. In het begin had mijn dochtertje hele dunne poep. Nu went ze er al behoorlijk aan en wordt de ontlasting een stuk beter en dus dikker. Het heeft denk ik een tijdje nodig voor gewenning. De kant-en-klare voeding tegen spugen heb ik ook geprobeerd, maar dar werd het tegenovergestelde. Daar kreeg ze hele dikke ontlasting van. Beter dan te dun dan te dik en dat ze moeite hebben met poepen.
Gr. Denise
 
ik ken het probleem bij ons was dit ook zo na 4weken proberen ben ik uiteindelijk met de johannesbrpitenz gestopt want nora bleef ook nog spugen volgens het cb hier was nutricia omneo de oplossing omdat daar geen johannesenz in zit dit gaat met het poepen inderdaad beter ze spuugt soms nog wel en ik vind het ook vreemd dat de cb door heel nederland niet 1 en dezelfde lijn trekken en dat je dus nu via het forum wel hoort dat de een dit zegt en de ander dat lekker hoor ik vertrouw ook wel op mijn moeder instinct dit is meestal wel goed hihihi nou ja succes ermee gr roos
 
Terug
Bovenaan