Heey Meiden,
Onze pc was kapoet dus het was even stil hier...
Ik ben zo blij dat we eindelijk de 12 wk over zijn! Afgelopen vrijdag eerst naar de VK en het hartje geluisterd. Dat ging super. Mijn baarmoeder zit al best hoog vond ze. Ik voel het zelf ook zitten, grappig gevoel.
Eind van de middag ook nog de echo. Wat een prachtig plaatje. Was helemaal vergeten dat het al zo mooi en af is. Alles zat eraan en erop! Ik lag daar en wenste dat het nooit ophield
We hebben ook de nekplooimeting laten doen en vandaag was de uitslag minder dan 1 op 5000 kans op een kindje met down. Relaxed dus!
Ik vind het ook best een emotionele omschakeling. Herkennen jullie dit. Door 2 eerdere mk heb ik toch een behoorlijke slag om de arm gehouden en vind ik het best een raar idee dat het nu echt doorgaat. Natuurlijk helemaal geweldig, maar gevoelsmatig een overgang van terughoudendheid naar er helemaal voor kunnen gaan. Moet even groeien denk ik.
Mogen ga ik het op mijn werk vertellen! Da's altijd leuk, de reacties van anderen.
Ik pas nu echt niet meer in mijn broeken en moe er dus echt nog een broek bij gaan shoppen. Maar dat is nooit vervelend
Anyways ik ben blij en geniet! Ik hoop voor jullie hetzelfde, maar als ik dat zo lees zit dat wel goed.
Groetjes, Marijne 12,3 wk