Joehoe... de echo

De meesten van jullie hebben hem volgens mij al gehad, maar vandaag was ik eindelijk (!) aan de beurt: mijn termijnecho!

Ik ben iets minder ver dan theoretisch werd gedacht: weliswaar 2 dagen ?!?!?!? De vorige keer gaf de echo aan dat ik 5 dagen eerder uitgeteld zou zijn en gaven ze de voorkeur aan de theoretische datum, nu dus andersom. Snap ik het nog?

Ik houd zelf gewoon lekker 20 februari aan. De kans dat de kleine op de uitgerekende datum komt, is zo ontzettend klein, dat het toch niet uitmaakt.

Maar alles was goed! Niet dat ik anders verwacht had, maar het werd wel weer een inwendige echo. Twee mooie foto's mee naar huis gekregen. Een heel rustig kindje. Het wou niet bewegen (dat was de vorige keer wel anders, die floepte steeds onder de echo uit), dus door middel van hoesten de kleine in beweging krijgen. En het hartje zag er zo mooi uit! Dat kon ik me van de vorige keer niet meer herinneren, maar misschien dat het toen minder duidelijk was.

Ik wilde dit gewoon even kwijt.... haha.

Gr. Tamara.

Ook ik heb vorige week de eerste echo gehad, echt super zeg. Nu hebben we dus echt een mensje gezien en het is dus echt zo. En een eigenwijsje hoor. Ze wilde een nekplooimeting doen (3x) maar mooi dat de kleine niet goed ging liggen daarvoor. We hebben dus een dik half uur kunnen genieten voordat de metingen gedaan waren. Een flinke druktemaker, flink aan het bewegen.
Echt super om het te zien.
Daarna een week op vakantie geweest, gisteravond weer teruggekomen.
Groetjes opaal

Terug
Bovenaan