JOEHOE!! een superecho gehad!

Eindelijk was gister de echo....
we hadden natuurlijk 3 weken geleden ook al n echo gehad maar daar zag je nog niet zoveel op en ik was nog steeds bang dat het weer fout kon gaan.

maar de echo van gisteravond was echt fantastisch en met geen pen ehh toetsenbord te beschrijven!
je ziet gewoon een klein baby''tje met armpjes en beentjes en hij/zij danste vrolijk rond! de navelstreng was duidelijk te zien net als t hartje!
echt onvoorstelbaar mooi!!

nu kan ik pas gaan genieten van de zwangerschap... we zijn nog precies op schema... vandaag precies 11 weken!

meiden die ook op hun echo wachten...... heel veel plezier... t is mooier dan je je voor kunt stellen!

zo, dit wou k ff kwijt!!

liefs

jej! ooo wat leuk voor je zeg. haha toetsenbord... Dus al echt een babytje die bewoog? Mijn eerste echo was met 9 wk 3 dgn en het leek net een klein beertje met kloppend hartje maar lag stil. Ik hoop morgen ook een springend kleintje te zien!

Hoi Juni!

WOW, wat geweldig meid!
Heerlijk nu kun je gaan genieten :)

Ik had een echo met 8 weken en ik zag een soort worm met een kloppend hartje maar ik heb pas met 20 weken weer een echo,...
Ik ben nu 10 wk en 3 dgn dus wel een leuk idee dat er alles aan zit!
xxNatas

ik ben jaloers!!!!! hahaha
moet even geduld hebben,heel even.
leuk voor je.
11 weken heb je mooie echo.
nou geniet ervan.
gr marjan

Leuk!
Kom even buurten van het mei-forum, maar heel leuk dat je het zo goed kon zien! :)

Heb zelf met 18 weken (over 2 weken) een echo, dus dat moet wel bijzonder worden ;)

Terug
Bovenaan