joehoe eindelijk klaar...

Het digitale fotoalbum  van de hema. Na een hoop avonden van zweten en ploeteren, is ie nu net verzonden. Dus nu maar afwachten wanneer ie klaar is! Het is een album met allemaal foto's van mike's 1e jaar!!!

Kan niet wachten tot ie klaar is !!!

slaap lekker !!

liefs jen

Hallo Jen,
Ja wat kun je daar avonden mee zoet zijn zeg.
Ik kon er zelfs niet alle foto's inkrijgen van Nina's 1e jaar, dus moet er straks nog een maken.
Ik wacht nu bijna 2 weken, dus ik hoop dat ik hem deze week binnenkrijg.
Spannend!

groetjes jantine

Hai!

Ik heb een album gekozen van 34,95 met 40 blz. maar ook bij mij paste het niet. Je kon gelukkig wel blz er aan toevoegen, dus heb ik er 8 aan toegevoegd. Dat kost 1 euro per 2 blz, dus 4 euro extra. En toen past het wel!!!
Het duurt max 2 week en dan moet het binnen zijn bij de hema!!!

als ik hem heb laat ik ff weten wat ik er van vind!!!

liefs jen

Hé wat goed! Spannend hè? Ik heb ze ook van Hema en ben er heel erg blij mee. Het resultaat is echt nog beter dan ik had verwacht! Ben nu per jaartal, met terugwerkende kracht, haha, aan het maken; 2006 en 2005 zijn af...

Graag hoor ik hoe de kwaliteit is. Dan weet ik of ik het daar eens moet proberen. Van de zomervakantie heb ik een album gemaakt bij de AH, het is wel leuk geworden, maar daar vond ik de kwaliteit niet super. Voor vaderdag had ik een romper met tekst en foto besteld van de hema en dat was een ramp, de korte versie: ik heb het nooit gehad. Dus over de service van de hema over het web heb ik zo mijn twijfels, maar misschien moet ik het nog eens proberen met een album..ik hoor het wel.
Groetjes mv Thom

kan me voorstellen dat je benieuwd bent.
ook ik ben bezig met een digitaal album.ongeveer vanaf januarie,de foto,s van daarvoorheb ik in andere mooie geboortealbums.
dit wordt dud ook onze eerste digitale,met Mila,s verjaardagsfoto,s erbij zit ik nu op de helft van het album.kan volgens mij nog wat bijgevoegd worden.
ik ben ook heel benieuw hoe het straks gaat worden.het is wel lang wachten,maar ja er past gewoon veel meer in door de verschillende grotes vd foto,s en dat vindt ik wel fijn anders lagen hier nu alwel 10 fotoboeken haha
laat ff weten hoe het geworden is.
gr piewie,mv Mila

oja ikmaak hem ook bij de hema.
wij hebben wel vaker foto,s,taarten enz besteld en ik was tevereden.
toen ik bestelde via internet bij de hema kon je de kwaliteit vd foto,s die je wou hebben ook zien.rood was bijv slecht.
weet iemand van jullie of je dat ook kunt zien bij de fotos die je in het digitale album plaatst.?
gr piewie

Terug
Bovenaan