Joehoe!!!!! Eindelijk....

A

Anoniem

Guest
gaf de weegschal vanmorgen hetzelfde gewicht aan als wat ik had voor mijn zwangerschap. En dat terwijl ik er geen hap minder of gezonder voor gegeten heb. Ook die ene spijkerbroek die ik o zo graag weer aan wilde maar niet paste gleed vanmorgen over mijn heupen. Mijn dag kan niet meer stuk!!!!

Groetjes van Marloes

Gefeliciteerd!!
Lekker he, als alles gewoon weer past!
Ik had de mazzel dat ik na 6 weken weer alles aan kon, maar weet nog goed hoe blij ik was.
Groetjes,
Laura

Yes!!! Gefeliciteerd!!!! Geweldig!!!!

Ik  heb nog zon 10 kilo te gaan, en kan me verheugen op de dag dat ik weer mijn oude spijkerbroeken aan kan.

Maar ik ben toch al zon 10 kilo kwijt sinds de bevalling. Het gaat langzaam maar gestaag. Ik eet gewoon gezond, ook vanwege de bv!

Nou meid, geniet er maar van!!!

toppie he..
ik heb ook niet te klagen ik weeg nu al lichter dan voor mijn zwangerschap,ook al eet ik ook gewoon...
lekker weer je eigen kleding aan... en misschien weer even lekker shoppen?
groetjes

Hoi Marloes,

Gefeliciteerd.

Heerlijk gevoel he. Ik kan er niet echt over meepraten want ik ben in de hele zwangerschap maar 8 kilo aangekomen en die waren er na een week of drie ook al weer af. Ik kon al vrij snel alles weer aan. Gelukkig maar want ik kon de hele zwangerschapsuitzet weer teruggeven aan mijn zusje.
Wij hebben samen een garderobe. Zij had al het een en ander gekocht toen ze zwanger was van de eerste en ik daarna van alles bij gekocht en nu heeft zij het weer allemaal gebruikt want ze is 4weken geleden bevallen van haar tweede zoontje. Zo krijg je lekker veel keuze.

Groetjes
Inge

Nou meid van harte gefeliciteerd, dat moet een goed gevoel geven.Ik had de "strijd" met de kilo's wel in mijn 1e zwangerschap toen was ik 13 kilo aangekomen en heb ik mijn best moeten doen om de achterblijvers eraf te krijgen, maar gelukt
Bij m'n 2e zwangerschap was ik slechts 3 kilo aangekomen (is ook niet alles hoor) en 2 dagen na de bevalling gaf de weegschaal aan dat ik naast die 3 kilo er nog 4 kwijt was Ja dan gaat het hard.

Geniet van de winst
Groetjes,
Achnita

Lekker vertrouwd dan weer he je spijkerbroek

Joehieieieieieieieieie!!!!!!!!! Hiep hier hoera...
Ook ik was een van de gelukkige bij wie de kilo's er zo weer af zijn, en die al na een tiental weken weer in haar eigen kleren paste, maar ook ik weet hoe blij ik toen was...

Terug
Bovenaan