Joehoe, Finn is bezig met zindelijk zijn!

De eerste keer dat ie niet in z'n luier plaste was tegen een boom! Haha.
Hij pakte de boom beet in een knuffel pose en plaste er zo tegenaan. Was helemaal trots en blij en riep "Hij doet het!".
De volgende dag plaste ie ook op de wc, zonder brilverkleiner. 's Morgens komt ie ook meestal droog uit z'n bedje en plast dan netjes op de WC.
Natuurlijk heeft ie ookal tig ongelukjes gehad, maar dat had ik ook niet anders verwacht.

Vrijdag heeft Finn buisjes in z'n oortjes gekregen.
Z'n grote zus Juli heeft het al 2 keer gehad, dus ik wist wat 'm te wachten stond.
We moesten ons om 12 uur melden en hij mocht tot 10 uur wat drinken en voor 7 uur moest ie wat gegeten hebben (heb dat opgeschoven naar 8 uur hoor!), dus hij had behoorlijk honger en dorst.
Het onder narcose brengen ging eigenlijk prima en toen de dokter na 5 minuten met 'm klaar was lag ie heerlijk te slapen. We moesten 'm echt wakker maken, anders had ie wel een paar uur geslapen.
Na een half uur vroeg ie of tie weer mocht gaan spelen. Geen centje pijn dus.

Goed, dat was weer een kleine update van mijn kant. Mag ik ook even melden dat ik dit nieuwe forum helemaal NIKS vind??

Liefs,

Tessie

-> Applaus! Goed gedaan. Iedereen is wel bezig of onderweg naar zindelijk zijn geloof ik. Leuke reactie: "hij doet het! "haha

-> Wat heerlijk dat het zo makkelijk ging met die buisjes. Je hoort soms draken-verhalen .. grr

-> Forumprobleem: mee eens!

Liefs Nelleke

Hoi hoi hoi!!!
Wij zijn er ook langzaamaan mee bezig, maar het lukt nog maar heel af en toe. Super dus dat ie het zo goed probeert! En dat het ook vaak al zo goed gaat!

En wat betreft die buisjes...ik heb geen idee hoe het werkt, maar kan me goed voorstellen dat je er als mama en papa flink tegenop ziet.. Gelukkig maar dat het zo goed ging.

Liefs Annet

Terug
Bovenaan