joehoe!!! ik ben zwanger

A

Anoniem

Guest
 Hallo meiden,

Gisteren had ik een licht streepje!! Maar streepje is streepje en vanmorgen had ik weer een streepje!! Het is niet te vatten dat er iets in je aan het groeien is, maar zo fijn!!!! Mijn man wist het al zei hij, hij had al een aantal weken een gevoel! Maar we zijn echt in de wolken, over 3 weken naar de verloskundige en dan denk ik dat ik het pas echt geloof ben nog steeds bang dat het niet waar is..stom he! Ik voelde me al een paar weken al niet lekker, heel erg moe enz..en nu nog. Maar in April dan is het zover.....Spannend.

Ik stuur jullie allemaal glitters toe.. En sweety jij ook een goeie zwangerschap en nog bedankt voor de testtip....hihi

groetjes Dre

Hoi Meid,

Jij ook proficiat hoor!!!
Geniet er maar lekker van, wat een mooi gevoel toch hé dat er iets in je groeit!!!
Succes verders met je zwangerschap!!!

Liefs Sandy

He meisie
Van harte en geniet er van zorg goed voor je zelf en je wondertje.
Laat je vooral verwennen.

gr berna

Dre gefeliciteerd, ik heb ook getest gister en ben dus ook zwanger, ongeveer 4 weken nu. Geniet ervan en veel succes en geluk toegewenst

gr zoé

Hoi dre!

Gefeliciteerd  dan gaan  we samen naar het april forum??
Ik kan het nog steeds niet geloven,dus dat klinkt voor mezelf heel raar.
Ik blijf zeker weten voorlopig ook nog wel hier op dit forum,ik wil voorlopig iedereen nog steunen en verhalen lezen en misschien zelf ook nog wel het een en ander kwijt!
Maar geniet jij er ook maar lekker van!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan