Joehoe ik ben zwanger

ik had hier al even wat gelezen en durfde nog niets te plaatsen weet niet waarom soort drempel denk ik als het toch nog misgaat.

ik ben in blijde verwachting van ons 1e kindje. Echt super gelukkig voelen wij ons. Alleen heel erg moe. Geen last van misselijkheid.

2e echo al gehad kindje was al behoorlijk gegroeid. Daaruit kwam de uitrekendatum van 19 september 2011. Eind deze week kan ik afspraak maken voor de 20 weken echo.

Hoop hier leuke gesprekken en contacten te houden. Ik vind het nu al zo gezellig om er lekker over te babbelen.

groetjes
Tiny

Gefeliciteerd.
Ik ben een dag eerder uitgerekend, ik heb nog niks gehoord over de 20 weken echo.

Ik ben ook heel erg moe.
Af en toe wat misselijk, maar niet overgeven.
En bij de laatste check was ik gewoon een kilo afgevallen, omdat ik niet zo goed meer eet.
Moet nu meer gespreid gaan eten dus kleinere maaltijden maar wel 6x over de dag.

Maar geniet er ook van hoor.

Gefeliciteerd!

Ik ben ook op 19 september uitgerekend. Toevallig!
Dit is ook ons eerste kindje.

Ik heb gelukkig ook geen last van misselijkheid gehad, maar wel veel last vermoeidheid. 's Avonds om 9 uur gaan de oogjes vanzelf dicht! Haha.

Ik heb afgelopen woensdag en 2e echo gehad en die kleine was heel erg aan het bewegen! Ik heb daarna ook het hartje kunnen beluisteren. Was een bijzonder moment.

Ik hoop ook leuke gesprekken te kunnen voeren met jullie allemaal.

Tot snel!

Terug
Bovenaan