Joehoe, ik heb mijn avond terug!

Zoals de titel al zegt: Joehoe, ik heb mijn avond weer voor mezelf! Zo heerlijk!
Sinds dinsdag avond gaat Vigo na een badje en voeding van acht uur lekker zijn bedje in. En het gaat hartstikke goed. De eerste avond 45 minuutjes huilen, de avonden daarna ongeveer een half uurtje. En vanavond is hij amper aan het huilen. Vind het echt super knap van hem, terwijl hij pas 8 weekjes is. Onze oudste gaat ook rond acht uur naar bed, dus ik zit nu gewoon vanaf 20.15 uur lekker op de bank met een bakkie koffie, peukje en laptop. Heerlijk, daar heb ik vanaf Vigo's geboorte al naar uitgekeken hihi.
Ik hou zielsveel van mijn jongens, maar ik vind het toch altijd het lekkerste moment van de dag als ik op de bank kan ploffen zonder dat ik die oudste in de gaten hoef te houden en die kleine heen en weer moet wiegen.
En ik ben best trots op mezelf dat het mij alleen nu lukt. Oke, koken lukt me nog niet helemaal(genoeg maaltijden in de vriezer staan gelukkig hihi), maar dat ga ik van de week weer proberen. Ik vind het af en toe nog steeds best pittig als mijn man aan het werk is(hij draait meestal avond diensten), maar langzamerhand vind ik mijn draai wel. Wel zie ik er behoorlijk tegen op dat hij van de week nachtdiensten heeft, want dan is hij overdag aan het slapen en 's nachts aan het werk, dus sta ik er drie dagen alleen voor. Maarja, ook dat zal wel weer gaan wennen he?
Zijn jullie ook allemaal al een beetje je draai aan het vinden?
Liefs,
Mar
 
Super toch! Jake krijgt zijn laatste fles om 10 uur en dan duik ik vaak zelf ook onder de douche en dan naar bed. Als ik hem om 7 uur in bed ga stoppen denk ik dat ie echt niet slaapt hij slaapt sowieso overdag weinig.
 
Maud is nu iets ouder dan 3 maanden en ik denk echt bij week 8 of 9 sliep ze al goed door.

Denk vanaf dat de klok verzet is, gaat het nog beter, ze gaat lekker rond 20 uur naar bed en soms is ze om 6 uur wakker, maar dan ligt ze gewoon nog doodleuk in haar bedje te duimen en lekker te liggen, dus ik haal haar er dan maar uit rond 7 uur, uiterlijk 7.30 uur, want ze moet toch nog 5 flesjes opdrinken op de dag.

Dus we zijn ook heel erg trost op haar.

Ik merk wel dat het overdag steeds moeilijker wordt. Ze wil lekker overal bij zijn..
 
Hoi Hoi,

Lana is nu ook 8 weken en gaat sinds een dikke week ook tegen 20.00 uur naar bed. Ze krijgt dan tussen 19.30 uur en 20.00 uur de fles en gaat daarna naar bed. Mijn andere 3 kinderen probeer ik ook om 20.00 uur erin te hebben liggen. Dat lukt bij de ouste niet altijd. Hij is al 8 en is soms gewoon nog niet moe om 20.00 uur. Die gaat dan een uurtje later maar hij gaat gewoon lekker zijn eigen gang. Dat alleen voor de kinderen zorgen ken ik. Mijn man werkt altijd s'avonds. Af en toe is hij wel een avond vrij. Ik doe het altijd alleen. Het is pittig zeker met 4 kkinderen maar ook jij gaat daar zeker je draai in vinden ook met eten koken.
Heel veel succes en geniet lekker van je avondjes.
Groetjes mama van Rayen, Milan, Roos en Lana
 
Knap hoor dat jij het alleen doet met 4 kids. Respect!
Ik zal ook wel mijn draai gaan vinden, maar vind het nu nog pittig. Vooral ook omdat Vigo ook 's nachts komt dus dan ben ik ook nog steeds heel moe overdag.
Ikheb wel de mazzel dat mijn man maar 80% werkt, dus hij ook regelmatig thuis is.
Naja we wisten van te voren dat de eerste 3 maanden weer pittig zouden worden, we hebben er zelf voor gekozen dus zullen er gewoon even door heen moeten!
liefs,
Mar
 
Luuk slaapt nu al een week door, hij krijgt 8 uur de fles en daarna naar bed en dan haal ik hem 7 uur eruit hij ligt dan wakker in zijn bedje rustig te wachten.morgen is hij alweer 10 weken
 
Terug
Bovenaan