Joehoe ik heb mn eigen fauteuil !!!!

Mooie fauteuil hoor Mike! Kan zien dat je er trots op bent!

Deze lijkt wel anders dan die van ons. Is het wel een Tiamo, of een ander merk? Je had hem toch bij Gardo gekocht?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Mooi hoor! Zie dat mama en bijpassende drinkbeker voor je heeft aangeschaft, zeer smaakvol hoor.

Lekker hangen hoor,boekje erbij en een drankje, wie doet je wat...... Ga ook maar 's zo'n stoel aan mijn mama vragen. Dat lezen op de grond heb ik wel een beetje gehad

Kusje van Sophie (dv Susan)

Het was de bedoeling dat ik em bij Gardo zou kopen maar heb em na Monkey Donkey bij Prenatal gekocht.
Ik heb al een paar keer gebeld naar Gardo, maar nog steeds was de fauteuil er niet, pfff ik ben nog al ongeduldig dan dus heb ik gewoon een andere gekocht.
Kan Mike eindelijk lekker zitten als ie tv kijkt. Hij ging steeds zitten voor de tv op de grond, maar nu kan het lekker in zn eigen stoel!!!

liefs jen

Mooi hoor!!!
Ikke heb die ook, voor mijn verjaardag gehad!
Ik val er alleen steeds uit maar dat komt goed zegt mama!
Die van mij is rose, tja een meisje hé, maar die van jou vind ik ook heel mooi!

dikke kus van Linde.

Hi Mike,

Coole stoel! Ik heb hem net als Linde in het rose, mare weet je wat pas echt leuk is??? Achterover hangen! Dan gaat de rugleuning ook mee, mama zei nog dat het pijn zou doen, tja daar had ze wel gelijk in, als je doorschiet val je met je bolletje op de grond. Gelukkig na een knuffel kon ik het weer proberen!

Volgens mama moet ik dit niet meer doen, wat denk jij?

Kus Tess

Da's een gave stoel Mike! Je zit er ook lekker trots op!

Groetjes,
mv Tijs

Hee Tess en Linde!!!

Sohee die van jullie ziet er ook vet cool uit..nieuw woordje geleerd van mama die zegt dat haar leerlingen dat steeds zeggen
Dat roze is ook mooi hoor, maar voor meisjes. Mama koop alles in lime of blauw dus roze past er dan niet bij.

Ik geloof dat jou mama gelijk heeft hoor Tess, ook ikke heb dat al uitgeprobeerd en dan valt die stoel om wel een leuk spelletje hoor!

dikke zoen Mike

Terug
Bovenaan