Joehoe,kennen jullie ons nog???

Hoi hoi meiden,

Zo dat is effe geleden,maar we leven nog...hihi..
Ik wilde een update maken,maar weet gewoon niet waar ik moet beginnen.
Het gaat heel goed met ons,misschien kunnen jullie je nog herinneren dat Corné een tijdje geleden(17 april) een hersteloperatie heeft ondergaan.Vorige week vrijdag moest hij op controle bij de uroloog en mocht hij zelf door de microscoop kijken en........YES ze zwemmen weer.Dus de rust is voorbij in huize van Alphen...hahahaha..
Ons Tess is ook alweer een heel dametje aan het worden.Ze gaat nog steeds met alle plezier naar de psz en speelt graag met andere kindjes en kletst je de oren van het hoofd.Mijn schoonzus staat op het punt van bevallen en ze vindt het maar wat interressant heel het babygebeuren.Zo grappig,ze roept ook steeds naar haar(van tante Miranda)  buik....Baby kom er maar uit ,lekker met Tess spelen...hahaha.
Nou dames dan hebben we nog wat fotootjes,altijd leuk toch!

Lekker buiten een broodje eten.

Piep...hier ben ik!

Hmm mooie bloemetjes.

Dat was hem weer,liefs Kitty en Tess

Wat toevallig. Gisteren dacht ik nog: Hoe zou het gaan met Skitje en de moeilijke besllissing die jullie moesten nemen. Ik ben blij dat jullie er uit zijn en dat de boel zelfs al weer zwemt.

Annemieke, mama van Lukas.

Hey Kitty, leuk weer es van jullie te horen.
Wat fijn dat de zwemmertjes van Corné het weer doen, hihi.
Succes met klussen, spannend weer hoor.

Wat een spetter is die Tess toch!
Hadden jullie haar al aan iemand uitgehuwelijkt?

Liefs,

Tessie

Hee Kitty,

Long time, no see! Maar nu begrijp ik waarom je niet veel op het forum te vinden was
andere prioriteiten haha!
Fijn om te horen dat alles bij Corne weer zwemt! Ik hoop voor jullie dat je snel weer zo'n mooi wondertje mag krijgen!

Dikke kus van Cissy en Fabio

PS wat betreft het uithuwelijken: ik geloof dat Kay en Fabio nog steeds in gevecht zijn om Tess , Hoewel Fabio ook wel een oogje had op Lyanne....hihihi

Tja, en ze heeft natuurlijk ook een beetje verkering met Stijn gehad... mooi dametje hoor, wat is ze groot geworden! (ik hoor het mezelf zeggen, wat cliché ;-)

Goed om te lezen dat het zo goed met jullie gezin gaat. Breekt weer een hele andere periode aan nu, van het zwanger-worden. Ontzettend spannend jongens!

Heel veel succes en plezier en liefs, groetjes!!!

Ha Meisjes!

Ik moest laatst nog aan jullie denken! Durfde alleen niet te fragen hoe alles was afgelopen, vond het een redelijk onbeschofte vraag zomaar, hahahah! Maar gelukkig doet alles het "zichtbaar" weer! Spannend weer of niet? HIHIHI?
Leuk te lezen dat het gioed gaat met jullie. En inderdaad, wat word die Tess groot en knap...

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan