JOEHOE MIKE WEER THUIS!!!!!!

Hee meiden,

Goed nieuws!! Mike is thuis gekomen vanmiddag!! Joehoe...we zijn zo blij en opgelucht!
Vanochtend heeft ie een boterham gegeten en genoeg gedronken dat ie dus naar huis mocht. Dus sonde er uit en lekker met  man mee naar huis!
Hij ligt nu nog te slapen, net werd ie wakker, dus ik naar zn kamer en tegen em praten..werd ie toch boos op me
Hij is wel uit zn doen hoor, moet alles ff een plekkie geven. Maar het fijne is dat ie dat dus lekker in zn veilige omgeving kan doen!

Morgen zijn man en ik thuis en donderdag man thuis en vrijdag komt oma oppassen!! Dus kan ie lekker verwend worden!!

liefs jen en mike

Julian(en Ellen) bedankt voor het lieve kaartje!!!!

Wat een goed nieuws..wat fijn!
logisch dat hij uit zijn doen is, dat arme ventje....
Verwen hem maar en geniet weer van de rust thuis.
Is alles nu weer in orde met hem?

groetjes Pascal

We hebben de medicatie mee gekregen dus daar gaan we lekker mee door, het ziet er al wel beter uit in zn mondje. Ik heb alles van drinkbekers, flesjes en spenen nieuw gekocht en het oude weggegooid. Uitkoken kon ook maar nieuw leek ons beter.

Hij zal vast de aankomende dagen uit zn doen zijn maar hij kan thuis lekker bij komen en das het belangrijkste toch?

liefs jen

Heb mike om half 5 maar wakker gemaakt. En hij heeft toch een dorst! Twee grote bekers leeg gedronken...en ik ruik geloof ik ook wat wat ik niet zo lekker vind...maar ben heel blij met een poepbroek hahahahahha

Hehe, je mannetje knapt dus echt lekker op! Heerlijk dus voor jullie...... Hij zal het best nog even moeten verwerken allemaal, maar dat kan heerlijk nu hij thuis is!

Liefs
Susan

Hij knapt idd lekker op, na die 2 bekers drinken nog een halve beker op gedronken. Hij wilde ook wel wat eten, een potje 6 mnd met worteltjes/rijst/kip...is lekker vloeibaar. Een danoontje en ook nog een mini waterijsje!! En een plasluier had ie net hahahahahaha..heel vol!!!

Ben super blij dat ie wat gegeten heeft.

Hij ligt al weer lekker in zn bedje, geheel vrijwillig zelfs!

Wij gaan ook vroeg onder de wol, zijn beide afgestoffeerd!!!

liefs jen

Meissie,

wat ben ik blij met je bericht zeg.....lijkt me zo`n ellende om je kleintje zow zielig in het ziekenhuis te zien liggen....

geef hem maar een superdikke knuffel...

liefs denise en Yoëll

Terug
Bovenaan