joehoe na 7 jaar ben ik er dan eindelijk: 9weken zwanger!!!!!

JOEHOEEEEEEE na 7 jaar sluit ik mij ook aan, Ben zwanger 9 weken en 3dagen. gisteren echo met kloppend hartje. We hadden het allemaal een jaar geleden afgesloten, maar dit wondertje is er dan toch gekomen. BEn zooooo blij!!!

rond 19 oktober uitgeteld. Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd. liefs sim

Gefeliciteerd zeg! Wat mooi! Welkom hier! Ik ben rond dezelfde tijd uitgerekend nl 22 oktober. (mijn dochter is van 31 okt 2008, maar was ik ook op 19 oktober uitgerekend ) Nogmaals gefeli en geniet ervan!!!

Wondertjes bestaan dus nog!!!!Wow!!!!
Gefeliciteerd!
Ik ben zwanger van onze 4e, ben 3 oktober uitgerekend en bij elke zwangerschap bij de 1e ronde zwanger geworden.Daar sta ik nog steeds bij stil hoe blij en gelukkig wij ons daarbij voelen.Hoe bijzonder dat is.Kinderen krijgen is bij ons echt te plannen, wil ik in die maand een kindje, dan moet ik dus in die maand zwanger worden...
Toch was ik weer  verbaasd dat ik ook weer bij dit kindje in 1 keer zwanger was...het blijft bijzonder.Maar jij hebt echt een wonder meegemaakt, hopen op mooie en gezonde kindjes in oktober!!!
Fijne zwangerschap, enne geniet ervan ondanks eventuele kwaaltjes!
Groetjes Roos.

Hoi,

Nam even een kijkje bij de 'nieuwe oktobermama's'. Ben zelf 17 oktober bevallen van een lief  meisje, mijn tweede kindje. Heb ook een zoontje van november 2006.
Zag jou berichtje dat je na 7 jaar eindelijk een kloppend hartje hebt gezien op je echo!
Vind ik wel een felicitatie waard!

Bij deze: Van harte gefeliciteerd! Wat zal jij gelukkig zijn. Het is het mooiste wat je kunt meemaken dus geniet met volle teugen! Ik hoop dat je een mooi, gezond kindje zult kijgen.

Liefs, Billie
Een trotse november 2006 en oktober 2008 mama.

Terug
Bovenaan