Joehoe onze dochter geboren!

A

Anoniem

Guest
Nu is ze inmiddeld alweer 2 weken maar onze dochter Rosanne is op zondag 28 september geboren.

Met 41 weken en 6 dagen mocht ze net op het nippertje thuis geboren worden!

Donderdags gestript met 2 verassende cm ontsluiting maar weeen trokken weer weg.
Zondags 12.00 uur gestript maar ook deze weeen zetten niet goed door, ondanks een boswandeling.

17.30 uur hoop opgegeven op thuisbevalling, dan maar de volgende ochtend naar het ziekenhuis. FF gaan slapen in de hoop dat de weeen helemaal weg zouden gaan (Was donderdags ook het geval)

19.00 uur Ik wordt wakker met   ja hoor een wee! weeen om de 2 a 4 minuten.
vk komt om 20.30 breekt mijn vliezen, oei heftige rugweeen  iets voor 22.00 uur persweeen en ja hoor daar is ze al, 8 minuten later onze tweede dochter ROSANNE

4340 gram, een ietwat hongerige baby maar o zo zoet en tevreden. Heerlijk!
Iedereen nogmaals gefeliciteerd en veel geluk met jullie baby`s!

Hoi,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Rosanne. Fijn dat je toch nog thuis bent bevallen en dat alles goed gegaan is. Zelf mocht ik niet meer thuis bevallen, maar ik had ook anders in het ziekenhuis willen bevallen, maar goed, nu moest ik aangezien ik 42 wkn zwanger was. Ik ben zelf ingeleid 1 dag voor dat jij bent bevallen van jou dochter en heb zelf ook een dochter gekregen genaamd Eva. Onze dochters gaan dus bijna gelijk op.
Geniet lekker van je kleine meid, doe ik ook.

Alice
mv Eva 27-9-08

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Leuke naam!

Groetjes Joyce, mv Zoë, 17-09-2008

Gefeliciteerd met je dochter!!
Lekker hoor zo'n flinke meid!
Geniet er maar lekker van.

Groetjes Kirsten

Van harte proficiat met de geboorte van je dochter.
Geniet er lekker van.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan