ik ben hiehier!! wat lief dat jullie aan me denken.
Ik heb nogal een drukke week gehad, elk jaar is de creche hier een week dicht en mijn man en ik hebben allebei 3 dagen vrij genomen en met de kinderen gespeeld, en met deze hitte zijn we dus altijd buiten. Heb dus even geen computer van dichtbij kunnen zien Mjin man heeft de laatste tijd erg veel moeten overwerken waardoor ik ook de avonden alleen zat met de kids en met 2 kleintjes ben je dan mega-druk. Daarbij heb ik ook nog een fikse keelontsteking opgelopen met grote witte plekken in mijn keel (bah) en heeft Milo hetzelfde gehad. Gelukkig is hij nu weer helemaal beter en ik ook bijna, en de creches zijn sinds gisteren weer open. Raar idee hoor, dat Lior en Milo nu allebei een jaar hoger zjin gegaan! Toch een emotioneel moment...
Ik hoop dat ik dus de komende tijd weer wat meer tijd heb om op jullie gezellige verhalen te reageren! Ik heb net een beetje bijgelezen en een hoop foto's van verjaardagen gezien, wat zag het er allemaal geweldig uit! Voor iedereen natuurlijk nog een grote GEFELICITEERD!!!
Alles goed met jullie??? Ik ga nu lekker wat bijslapen maar kom snel weer bijschrijven!