Joehoe, vandaag 12 weken!

Hoi meiden,

Vandaag 12 weken zwanger! Eindelijk bijna de kritieke periode voorbij. Maandag hebben wij de 2e echo en dan ook gelijk de nekplooimeting. Wel erg spannend allemaal. Hopen dat het allemaal goed zit.. Nog paar nachjes slapen..

Nog meer meiden 12 weken??

groetjes Suza

Hee wat een heerlijk gevoel voor je. Wij moeten er nog 3 weken op wachten maar ik krijg volgende week nog een echo met ruim 9 weken en als die goed is is de kans dat het misgaat nog zoooo klein, daar hoef ik me dan al helemaal geen zorgen meer om te maken, al doe ik dat ook niet echt trouwens dus dat is wel prettig.

Geniet er maar lekker van, mag de hele wereld het nu weten?

He Suza,

Ik ben a.s. zondag 12 weken zwanger, wat ik toch wel een kleine mijlpaal vind.
Gisteren heb ik een echo gehad waarin een nekplooimeting is uitgevoerd, dat is inderdaad heel spannend, bij ons was gelukkig de meting goed. Ik heb nu twee echo's kort achter elkaar gehad (vorige week een termijnecho), het is echt ongelooflijk hoe snel die kleine groeit in een week tijd.

Sterkte volgende week!
groet,
Dede

Hoi!

Spannend hoor, ik vind de nekplooi ook wel spannend! Maar we gaan van het positieve uit en gewoon heel erg leuk om het kleintje nu eens echt te zien bewegen. Dan gaat het toch wat meer leven. En dan gaan we het ook tegen iedereen vertellen!
Nu weten wel wat mensen om ons heen het maar nog niet iedereen.

groetjes Suza

Gefeliciteerd, het  is toch een beetje de magische grens.

Ik moet nog bijna 2 weken geduld hebben, maar na de echo van gisteren heb ik gode hoop dat het goed blijft gaan.

Het begint allemaal nu wel echt te worden, voel echt een klein buikje komen. En kan er nu wat meer van genieten. Nu maandag nog de echo, echt heel veel zin in. En voelen jullie al iets minder moe enzo? Ik voel me wel iets minder moe en wat meer mezelf, in het begin gierden de hormonen door mn lijf en nu voel ik gewoon wat lekkerder in mn vel. Ga vanmiddag het eerste rompertje of iets leuks kopen. Echt zin in!

Fijn weekend allemaal!

groetjes Suza

Terug
Bovenaan