joehoe vandaag ben ook ik alweer op de helft van mn zwangerschap

goedemorgen allemaal

ik ben 27 maart uitgerekent en vandaag precies 20 weken zwanger, is toch wel een apart gevoel dat je weet dat je alweer de helfd er op hebt zitten van de zwangerschap.
ik voel sinds eergisteren ons kindje ook, en wat is dat weer een heerlijk gevoel,
meerendeel zal hier al over de held zijn, dus laten we er lekker van genieten

groetjes wendy

Jaaaaaaa!!! Ik moet nog 3 dagen en dan ben ik ook op de helft. Sinds zondag voel ik ook de baby, ook als ik mijn hand op mijn buik leg voel ik het bewegen. Legt mijn man zijn hand op mijn buik is het rustig (daar baalt hij ontzettend van).

Groetjes kim

apart he als mijn man zn hand bij mn vorige zwangerschapen op mn buik legde werden ze bij mij ook allemaal rustig en was het schoppen afgelopen,
kim ook jou man heeft waarschijnlijk een rustige uitwerking op jullie kindje, snap wel dat hij dat erg jammer vind, dit vond mijn man ook altijd jammer
hopen dat deze lekker door blijft schoppen :)

hoi natasja

ik heb volgende week donderdag de twintig weken echo, vind het nu al spannend moet van de week wat meer werken en ook thuis verveel ik me nooit dus dan gaat de tijd ook wat sneller, voel jij je kindje ok al? en wanneer heb jij je twintig weken echo?

groetjes wendy

Terug
Bovenaan